Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و سایر مسئولین، به مناسبت ایام فاطمیه از مادران، همسران شهداء و همچنین زنان حاضر در جنگ هشت سال دفاع مقدس تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، به مناسبت ایام فاطمیه، طی مراسمی با حضور شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه، جوروند مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولین و جمعی از مردم این شهرستان، از خانواده شهدای( مادران، و همسران شهدا ) حمیدیه تجیل بعمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، در پایان این مراسم مسئولان حاضر با اهدای هدایایی از مقام والای مادران و همسران شهدای شهرستان حمیدیه تجلیل نمودند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اداره فرهنگ و ارشاد ایام فاطمیه خانواده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هشت سال دفاع مقدس جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش بردسکن در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول هفته مقام معلم برگزار می‌شود.

علی اکبر چراغیان افزود: تجلیل و تکریم از معلمان، حضور مسئولان در ۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم در مدارس با اهداء شاخه‌های گل و شیرینی، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای معلم، دیدار با فرماندار، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مرتضی مطهری از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان بردسکن است.

وی با اشاره به موضوع مهم برگزاری امتحانات نهایی افزود: امسال با توجه به اهمیت امتحانات نهایی در ۵ حوزه به صورت تجمیعی برگزار می‌شود و این امتحانات از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

علی دهقان زاده فرماندار بردسکن هم در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن توسعه هر جامعه‌ای است، گفت: جایگاه و منزلت فرهنگیان و معلمان در جامعه باید مورد تکریم قرار گیرد. وی گفت: معلمان همواره نقش سازنده‌ای در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی ایفا کرده اند و جای تقدیر و تشکر دارد که در انتخابات یازدهم اسفندماه بیش از ۸۰ درصد عوامل برگزاری انتخابات فرهنگیان بودند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • حجت الاسلام علم الهدی: بشارت خداوند به استقامت کنندگان در راه حق
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت