Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود در پی شهادت جمعی از مرزبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان پیام تسلیت صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
(وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ) آل‌عمران: ١۶٩
بار دیگر دست جنایتکارانه استکبار جهانی از آستین خبیث منافقین بیرون آمد و تعدادی از دلاورمردان سپاه پاسداران ، بانیان امنیت وآسایش، برای حفاظت از کیان اسلامی و پاسداری از خون شهدا با تصویر واقعی ایثار، جان خود را در راه اسلام تقدیم نمودند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند حرکات دشمنان کوردل کار به جایی نخواهد برد و در هر زمان و مکانی سرانجام رسوا شده و خواهند شد.
ضمن تبریک و تسلیت شهادت سبزپوشان جان برکف ایران اسلامی به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده محترم و معظم شهدا، مردم شریف شهرستان و ایران اسلامی و همرزمان آنان، این جنایت تروریستی را محکوم نموده و با توکل به خداوند سبحان و اراده پولادین بسیجی، تروریست های خبیث به سزای اعمال خود خواهند رسید.
در پایان سرافرازی همه نیرو های مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال مسئلت می نمائیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی، در پیامی شهادت محمد ذخیره مدافع امنیت وطن، را تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: حفظ امنیت، عزت و اقتدار و تمامیت ارضی ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی ادعایست که با شهادت خود و تقدیم خون پاکشان شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا می‌بخشند.
اینجانب شهادت مدافع امنیت شهید والامقام ستواندوم محمد ذخیره که در درگیری با اشرار مسلح در انتظامی شهرستان خاش، شهد شهادت را نوشید را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی)، خانواده معظم و معزز آن شهید، و خانواده بزرگ انتظامی کشور تبریک و تسلیت عرض نموده و به یقین می‌دانم که راه نورانی شهدا روز به روز پررهروتر و شعله عشق و ارادت به آنان فروزان‌تر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به شهید مدافع حرم
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ | شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران