Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش شهادت جمعی از پاسداران انقلاب در حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان را به فرمانده کل سپاه تسلیت گفت.

در پی حادثه تروریستی زاهدان که منجر به شهادت جمعی از برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه، ضمن تسلیت این حادثه تروریستی تصریح کرد: راه ما فرزندان انقلاب در نیروهای مسلح، راه پرافتخار شهادت است و در طی این مسیر نورانی سر از پا نمی شناسیم و تا آخر همراه با سایر قوای مسلح و بویژه برادران عزیزم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار جعفری

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مِنَ المؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوالله عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظر وَ مابَدَلوا تَبدیلاً

خدا را شاکریم که فرهنگ شهادت را که بالاترین مقام نزد آستان احدیت است بر ما ارزانی داشت و به پاس این مسیر ارزشمند که برگرفته از فرهنگ بزرگ عاشوراست، تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی ایران هر روز بیش از گذشته نمایان می شود.

دشمنان زبون و سَرخورده این نظام مقدس که انتظار داشتند ایران اسلامی جشن 40 سالگی خود را هیچ گاه نبیند، به وضوح در روز 22 بهمن ماه دیدند که حضور میلیونی مردم غیور و شهادت طلب ایران اسلامی به ویژه حضور گسترده مردم غیور و سلحشور استان سیستان و بلوچستان در حمایت از آرمان های اسلام عزیز و رهبری امام خامنه ای عزیز ( مدظله العالی) یک بار دیگر نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کرد و به خاک مذلتشان نشاند.

در پی این ناکامی ها، یک بار دیگر دست آلوده دشمن از آستین خبیث گروهی اسلام ستیز بیرون آمد و در انجام یک عملیات تروریستی منجر به شهادت جمعی از همرزمان عزیز و کارکنان خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) و فرماندهی معظم کل قوا ( مدظله العالی) ، جنابعالی و همرزمان عزیز آن شهدای والامقام و خانوادههای صبور و داغ دیده شان، و آرزوی علو درجات برای مقام شامخ آن فرزندان غیور ایران اسلامی، به همه دشمنان حقیر این نظام مقدس یادآور می شویم که این شهادت ها ما را در این راه پرافتخار مصمم تر و مسیر نابودی دشمنان را کوتاه تر خواهد کرد. معاندان باید بدانند که راه ما فرزندان انقلاب در نیروهای مسلح، راه پرافتخار شهادت است و در طی این مسیر نورانی سر از پا نمی شناسیم و از سویی برای مقابله با همه کج اندیشی ها و دشمنی ها که علیه ایران اسلامی قد علم می کنند، تا آخر با همراهی سایر قوای مسلح و به ویژه برادران عزیزم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم ماند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زاهدان کل حادثه تروریستی عکس فیلم اتوبوس زاهدان مرد انتحاری سیستان و بلوچستان حمله شهادت زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش، مراسم رژه یگان‌های تخصصی نیروهای مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهار شنبه با حضور مقامات لشکری و کشوری در مرکز پشتیبانی شهید امان اللهی در لویزان آغاز شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص)، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، سردار رادان فرمانده انتظامی کشور، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح حضور دارند.

کد خبر 6080498 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید قدرت بازدارندگی شده است
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • درخشش ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید بازدارندگی شده است
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی