Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی European Views، «کلمنت وندنبور»، رئیس بخش حفاظت از اطلاعات در سازمان اطلاعاتی بلژیک به اتهام جاسوسی برای روسیه تحت بازداشت خانگی قرار گرفت.

کلمنت وندنبور که ۴۰ سال در بخش حفاظت از اطلاعات بلژیک فعالیت کرده است، اتهام جاسوسی برای روسیه را رد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود یکی از کارمندان بخش حفاظت از اطلاعات در سازمان اطلاعاتی بلژیک، در نامه‌ای وندنبور را به جاسوسی برای روسیه متهم کرده است.

طبق ادعای این کارمند، وندنبور سال ۲۰۱۶ میلادی در جریان یک عملیات ویژه در صربستان، دسترسی صرب‌ها را به اطلاعات طبقه‌بندی شده فراهم کرده است. بر اساس گزارش ها، خبرچین وی به احتمال خیلی زیاد جاسوس دوجانبه برای روسیه بوده است.

وندونبور تا مشخص شدن نتایج تحقیقات در این باره، از تمامی مناصب خود تعلیق شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد

علی مقصودلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شخصی که متهم به قطع مکرر درختان در منطقه قرن آباد گرگان بود بازداشت شد.

وی افزود: این فرد بازداشت شده تحت تعقیب مأمورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان بود، که همزمان در حال بارگیری درختان قطع شده دستگیر شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان گفت: تحقیقات و بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد این فرد با کمک افراد دیگری چندین نوبت به صورت مخفیانه و غیرقانونی اقدام به قطع و قاچاق چوب با خودروی سواری می‌کردند که با دستور مقام قضائی و با هماهنگی یگان حفاظت منابع طبیعی بازداشت شد.

وی یادآور شد: این فرد جهت بازسازی صحنه در جنگل قرن اباد گرگان با حضور نیروی انتظامی و نیروهای منابع طبیعی گرگان حضور پیدا کردند.

کد خبر 6082038

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه درباره برنامه غرب برای ترور زلنسکی
  • مدودف: غرب می‌خواهد زلنسکی را ترور کند
  • دیمیتری مدودف: غرب می‌خواهد زلنسکی را ترور کند
  • دستگیری یک تبعه لهستانی به اتهام جاسوسی برای روسیه
  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • دستگیری ۲ جاسوس روسی در ایالت بایرن آلمان
  • روسیه: فوری اسرائیل را تحریم کنید | خشم روس‌ها از اتهام همکاری کارکنان آژانس امداد و کار با جنبش حماس
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند