Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش لهونی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  از اجرای مانور تیم‌های درمان اضطراری BHCU معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی در مناطق کم برخوردار استان خبر داد.   


آرش لهونی  گفت: در این مانور با حضور پزشکان، پرستاران، تکنسین‌های دارویی، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس مادر و کودک، کارشناس تغذیه و کارشناس روانشناسی خدمات رایگان به بیماران ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: این تیم‌ها ضمن برپایی بیمارستان صحرایی و استقرار واحد ارتباطات سیار EOC جهت ارتباط با سامانه ایموک جمعیت مرکز، نسبت به بررسی بهداشت محیط (از نظر آب آشامیدنی و تغزیه) نیز اقدام خواهند کرد.  

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: اهدای داروی رایگان نیز از جمله دیگر اقداماتی است که از سوی این تیم ارائه می‌شود.  

 لهونی اظهار کرد: این تیم از روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه در روستای کم برخوردار مله سرخ شهرستان اسلام آباد غرب که در سیل اخیر نیز دچار آسیب شده بود مستقر و تا اواخر روز پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه به مدت ۳ روز خدمات رسانی می‌کنند.  

انتهای  پیام/ز


 اهدای داروی رایگان  به مناطق کم برخوردار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر عامل هلال‌احمر فارس گفت: به دنبال وقوع سیل در استان سیستان‌ و بلوچستان، ۵۴ نیروی تخصصی این جمعیت در قالب ۱۱ تیم عملیاتی از ۱۰ شهرستان استان فارس برای امدادرسانی به این استان اعزام شدند.
حسین درویشی افزود: اعضای تشکیل دهنده هر یک از این تیم های عملیاتی ۵ نفره شامل نجاتگران متخصص سیلاب ، اسکان اضطراری و تغذیه در بحران هستند.
وی افزود: این افراد با ۱۳ دستگاه خودروی امدادی کمک‌ دار ، کامیونت و تجهیزات کامل عملیاتی شامل موتور پمپ آب ، اسکان و تغذیه اضطراری به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • اردوگاه‌های اسکان اضطراری در شرق جاسک دایر شده است
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی