Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، ساکت الهامی شامگاه پنج‌شنبه 25 بهمن ماه پس از تساوی تیمش در برابر پدیده مشهد در نشست خبری پایان بازی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان‌مان در حمله تروریستی زاهدان، اظهار کرد: امروز رقابت بسیار سختی در برابر نفت‌ آبادان داشتیم پیش از این هم گفته بودم مصاف با صنعت نفت سخت است به ویژه اینکه در آبادان هم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما انصافا ما برای پیروزی به آبادان آمده بودیم.

او گفت: بازی را خوب شروع کردیم و در همان ابتدا می توانستیم به گل برسیم.

الهامی افزود: بهنام برزای تازه به تیم ما آمده و رفته رفته در قالب تاکتیکی تیم ما جا می‌افتد. هرچند که از بازی‌هایی که به تیم ما آمده، کاملاً از او راضی هستیم.

مربی تیم پدیده شهر خودرویی مشهد اضافه کرد: می دانیم جایگاه تیم ما کجا است، اما بازیکنان ما با جانفشانی برای موفقیت تیم تلاش می کنند.

الهامی در پایان بیان کرد: شاید تیم‌های دیگر پتانسیل بیشتری نسبت به ما برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فصل جاری دارد ولی ما تا روز آخر برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگیم.

لازم به ذکر است که دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پدیده شهر خودرویی مشهد بدون گل به تساوی انجامید.

پدیده با این نتیجه 35 امتیازی شد و در جدول رده بندی لیگ برتر در جایگاه سوم باقی ماند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران منطقه آزاد اروند فوتبال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا قرار می گیرد.

طرفداری | ملوان در جام حذفی به مصاف سایپا می رود.

تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

قوهای سپید که در ورزشگاه سن سیروس میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد