Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:57:09 GMT

جشنواره ملی گل و گیاه در بابلسر برگزار می شود+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۹۳۸۶

جشنواره ملی گل و گیاه در بابلسر برگزار می شود+فیلم

‍‍‍‍‍‍

دومین جشنواره ملی گل و گیاه و صنایع وابسته در بابلسر برگزار می شود. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، صادق شفقت دبیر جشنواره ملی گل و گیاه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دومین جشنواره ملی گل و گیاه و صنایع وابسته شهرستان بابلسر، 13 تا 17 اسفند 97 به مدت 5 روز از ساعت 10 تا 21 در مجتمع کاسپین واقع در ضلع جنوبی کمربندی بابلسر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از برگزاری جشنواره گل و گیاه، «آشنایی مردم با فرهنگ فضای سبز، ترویج فرهنگ گیاه‌پروری، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، معرفی توانمندی و نوآوری تولید‌کنندگان، جذب توریست، شناساندن جاذبه‌های گردشگری بابلسر در سطح کشور، رشد اقتصادی شهرستان و جلب مشارکت‌های مردمی در افزایش سرانه فضای سبز است.

دبیر جشنواره ملی گل و گیاه ادامه داد: حضور کارناوال گل و گیاه و توزیع گل در سطح شهر، اجرای موسیقی سنتی و محلی، برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان در حوزه نگهداری گل‌های زینتی و آپارتمانی، اجرای رادیو جشنواره، بازی‌های بومی و محلی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز، برنامه‌های فرهنگی و هنری، پرواز بالن آرزوها، برگزاری جشن بزرگ کودک و طبیعت به مناسبت هفته درختکاری در روز 17 اسفند و مسابقه عکاسی در محیط نمایشگاه از جمله برنامه‌هایی است که در دومین جشنواره ملی گل و گیاه شهرستان بابلسر اجرا می شود.

جشنواره گل و گیاه در محلات برگزار می‌شوددومین جشنواره گل و گیاه شهر اصفهان برگزار شدآغاز به کار شانزدهمین جشنواره گل و گیاه و ماهیان زینتی اصفهان

شفقت خاطرنشان کرد: برای سهولت در عبور و مرور مسیر نمایشگاه، خط ویژه‌ای برای انتقال شهروندان در دستور کار است که امیدواریم با همکاری شورای شهر و همراهی سازمان حمل و نقل شهرداریبابلسر، اجرایی شود.

وی افزود: جشنواره امسال، با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، اتحادیه گل و گیاه و موسسه فرهنگی شوق وصال برگزار می‌شود.

شفقت گفت: امسال 130 غرفه ثابت داریم، در حالی که تعداد غرفه‌های سال گذشته 80 تا بود که با اسپیس اجرا شد.

وی با بیان اینکه حدود 20 غرفه به صورت رایگان، با معرفی اتحادیه مربوطه به عرضه‌کنندگان گل و گیاه شهرستان بابلسر اختصاص داده شده افزود: برپایی غرفه گیاهان دارویی، غرفه صنایع دستی و توزیع اینترنت رایگان برای خبرنگاران، جهت پوشش و اطلاع‌رسانی مناسب، از دیگر بخش‌های دومین جشنواره ملی گل و گیاه شهرستان بابلسر است.

دبیر جشنواره ملی گل و گیاه بیان کرد: سال گذشته اهدای رایگان نهال نیز داشتیم، امیدواریم با کمک و مساعدت «جهاد کشاورزی»، امسال نیز بتوانیم این برنامه اجرایی شود.

شفقت با بیان اینکه به دنبال آن هستیم تا باغ گل و گیاه به صورت ثابت در شهرستان بابلسر راه‌اندازی شود گفت: تعداد 12 تولیدکننده گل و گیاه در بابلسر داریم که یکی از معضلات اصلی آن‌ها، فراهم نبودن فضای مناسب برای فروش است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه، هفته فرهنگی خوبی از 13 تا 17 اسفند داشته باشیم، خاطرنشان کرد: دومین جشنواره ملی گل و گیاه ساعت 10 صبح روز یک‌شنبه 12 اسفند 97، با حضور مسئولین و غرفه‌داران در مجتمع کاسپین واقع در ضلع جنوبی کمربندی بابلسر افتتاح می شود.

انتهای پیام/ ع

R41358/P4001/S6,74/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شرکت مشهور دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن را می‌برد

 استودیو جیبلی که استودیوی سازنده انیمیشن‌هایی، چون «همسایه من توتورو» و انیمیشن برنده اسکار «پسر و مرغ ماهی‌خوار» است، جایزه نخل طلای افتخاری هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را دریافت می‌کند. این نخستین بار است که این جایزه به جای یک فرد به یک گروه اهدا می‌شود.

به نقل از ورایتی، این استودیو توسط هایائو میازاکی و توشیو سوزوکی در سال ۱۹۸۴ و با ساخت «نائوشیکا از دره باد» اثر میازاکی تاسیس شد.

سوزوکی در بیانیه‌ای گفت: واقعا مفتخر و خوشحالم که نخل طلای افتخاری به استودیو اهدا شد.

وی افزود: ۴۰ سال پیش، هایائو میازاکی، ایسائو تاکاهاتا و من استودیو جیبلی را با آرزوی ارایه انیمیشن‌های سطح بالا و با کیفیت برای کودکان و بزرگسالان در هر سنی راه انداختیم و امروز فیلم‌های ما در سراسر جهان تماشا می‌شود و بازدیدکنندگان زیادی به موزه جیبلی، میتاکا و پارک جیبلی می‌آیند تا دنیای فیلم‌های ما را خودشان تجربه کنند.

سوزوکی در ادامه گفت: ما واقعا راه درازی را طی کردیم تا استودیو به چنین سازمان بزرگی بدل شود. اگرچه من و میازاکی خیلی پیر شده‌ایم، اما مطمئن هستم که استودیو جیبلی به چالش‌های جدید، به رهبری کارکنانی که روح شرکت را درک می‌کنند، ادامه خواهد داد.

آیریس کنوبلوش، رییس کن و تیری فرمو مدیر جشنواره هم درباره تصمیم خود گفتند: برای نخستین بار این یک شخص نیست، بلکه یک موسسه است که انتخاب شده تا مورد تجلیل واقع شود. مانند تمام نماد‌های هنر هفتم، این شخصیت‌ها تخیلات ما را با جهان‌های پربار، رنگارنگ و روایت‌های حساس و جذاب پر می‌کنند. با جیبلی، انیمیشن ژاپنی در حد یکی از ماجراجویی‌های بزرگ سینمادوستان بدل شده است.

استودیو جیبلی که در توکیو واقع است، فیلم‌های میازاکی از جمله «پرنسس مونونوکه»، «شهر اشباح»، «قلعه متحرک هاول» و در مجموع ۲۵ عنوان فیلم انیمیشن و چند سریال تولید کرده است. اوایل امسال، میازاکی دومین اسکار خود را برای فیلم «پسر و مرغ ماهی‌خوار» دریافت کرد.

جشنواره فیلم کن ۲۰۲۴ از ۱۴ تا ۲۵ می (۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد) برگزار می‌شود.

منبع: مهر

tags # سینما سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • برگزاری اولین جشنواره گل و گلاب بردسکن
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • این شرکت مشهور دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن را می‌برد
  • «استودیو جیبلی ژاپن» برنده دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳