Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدیث حضرت زهرا (س) درباره خوشرویی را در اینجا بخوانید.به گزارش بلاغ،اهمیت حدیث در میان مسلمانان از آن روست که از منابع اصلی استنباط احکام در فقه و عقاید در علم کلام محسوب می‌شود. همچنین احادیث از منابع اولیه پژوهش‌های تاریخی است.

 

قالَت فاطِمَةُ علیهاالسلام:

اَلْبِشْرُ فى وَجْهِ الْمُؤْمِنِ یُوجِبُ لِصاحِبِهِ الْجَنَّةَ وَالْبِشْرُ فى وَجْهِ الْمُعانِدِ الْمُعادى یَقى صاحِبَهُ عَذابَ النّارِ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت زهرا علیهاالسلام فرمود: خوشرویى با مؤمن، موجب دستیابى به بهشت مى شود و خوشرویى نسبت به غیر مؤمن انسان را از عذاب آتش حفظ مى کند.

[فاطمه الزهرا بهجة قلب المصطفى، ج. ۱: ۳۰۰.]

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان آن شب غزه چه زیبا بود

موشک‌ها همان شهاب‌های آسمانی بودند که آن شب در آسمان غزه و جنین و الخلیل و حیفا و... همه پهنای آسمان فلسطین، به جای ستاره‌ها طلوع کرده بودند، بر مردم مظلوم و ستمدیده غزه نور می‌پاشیدند...

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: در کلام خدا آمده است که «‌وَلَقَدْ زَیَّنَّا السَّمَاءَ الدُّنْیَا بِمَصَابِیحَ وَجَعَلْنَاهَا رُجُومًا لِلشَّیَاطِینِ وَأَعْتَدْنَا لَهُمْ عَذَابَ السَّعِیرِ‌... و ما آسمان دنیا را به چراغ‌های [‌ستارگان‌] درخشان زینت داده و آراستیم و با تیرهایی از شهاب، شیطان‌ها را راندیم و عذاب و آتش فروزان را برای آنها آماده ساخته و بر آنها باراندیم‌»‌... خدای مهربان در این آیه، انگار آسمان شنبه شب فلسطین را وصف می‌کند، شب حمله سنگین سپاه به پایگاه‌های نظامی و زیرساخت‌های استراتژیک رژیم صهیونیستی، آن شب آسمان فلسطین از همه شب‌های سال زیباتر بود.

موشک‌ها همان شهاب‌های آسمانی بودند که آن شب در آسمان غزه و جنین و الخلیل و حیفا و... همه پهنای آسمان فلسطین، به جای ستاره‌ها طلوع کرده بودند، بر مردم مظلوم و ستمدیده غزه نور می‌پاشیدند و با خشم مقدس بر صهیونیست‌های پلید فرود می‌آمدند و عذابی از آتش «‌عذاب‌السعیر» بر آنها می‌باریدند... صهیونیست‌های جنایت‌پیشه بر این باور بودند که پدافندهای سه‌لایه «‌گنبد آهنین‌»، «‌فلاخن داوود» و «‌پیکان سهمگین‌» و... به موشک‌ها و پهپادهای شلیک شده از ایران اسلامی اجازه عبور نمی‌دهند! چند ساعت قبل از آغاز حمله جانانه سپاه، اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در یک نشست اضطراری گرد هم آمده و فرمانده ارتش رژیم کودک‌کش اسرائیل اطمینان داده بود که هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند از سامانه سه‌لایه پدافند هوایی اسرائیل عبور کند!‌...

اجداد صهیونیست‌ها در صدر اسلام نیز چنین باوری داشتند! ماجرای آن روزها نیز این‌گونه در کلام خدا آمده است «‌هُوَ الَّذِی أَخْرَجَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْکِتَابِ مِنْ دِیَارِهِمْ لِأَوَّلِ الْحَشْرِ مَا ظَنَنْتُمْ أَنْ یَخْرُجُوا وَظَنُّوا أَنَّهُمْ مَانِعَتُهُمْ حُصُونُهُمْ مِنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَیْثُ لَمْ یَحْتَسِبُوا... اوست خدایی که کافران اهل کتاب (یهود بنی‌نضیر را که با مکر و حیله در پی قتل پیامبر خدا بودند) برای اولین بار از دیارشان بیرون کرد و شما مسلمانان هم هرگز گمان نمی‌کردید که آنها از دیار خود بیرون روند و آنها نیز حصارهای محکم خود را نگهبان خویش می‌پنداشتند تا آنکه (عذاب) خدا از آنجا که گمان نمی‌کردند بر آنها فرود آمد».

... آن شب آسمان غزه زیباتر از همیشه بود. زنان و مردان و کودکان درحالی که از شگفتی‌های آسمان زیبا و مسیر نورانی موشک‌ها که به یاریشان آمده بودند، چشم

بر نمی‌داشتند، با هم زمزمه می‌کردند که امشب هیچ کودکی با آتش کینه صهیونیست‌های وحشی شهید نمی‌شود و هیچ‌کس زیر آوار نمی‌ماند... و همان‌گونه بود که انتظار داشتند...

چه روحنواز است اگر همه شب، زیبایی آسمان غزه مثل همان شنبه شب باشد... الیس الصبح بقریب؟

دیگر خبرها

  • اخلاق خوب از کجا سرچشمه می گیرد؟
  • جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید
  • ببینید | آیت‌الله جاویدان: عذاب خدا به دست ایرانیان بر سر اسرائیل نازل شده است
  • تعیین اعتبار ۲۰هزار میلیاردی برای تکمیل باغ راه حضرت زهرا(س)
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • احداث باغ راه ۱۰ کیلومتری جنوب تهران
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • آسمان آن شب غزه چه زیبا بود
  • دانلود آهنگ خودم تنها تن‌ها دلم همایون شجریان + متن
  • درهای بهشت زهرا(س) باز شد؛ تجمع مردمی بر سر مزار شهید تهرانی مقدم