Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-10@21:08:51 GMT

جسد خاشقجی طعمه تنور کنسولگری عربستان

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۹۶۹۲

جسد خاشقجی طعمه تنور کنسولگری عربستان

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، پلیس استانبول اعلام کرد: احتمالا جسد «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار سعودی در تنور کنسولگری این کشور در استانبول سوزانده شده است.

پلیس ترکیه در بازرسی از کنسولگری عربستان یک تنور مشاهده کرد. به گفته متخصصان دمای این فتنور تا هزار درجه سانتی‌گراد قابل افزایش است، دمایی که تمامی آقار بیولوژیک را از بین برده و هیچ اثری از جسد یک انسان و DNA آن باقی نمی‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تازه‌ترین گزارشی که پلیس استانبول در این باره منتشره کرده، آمده است: «در منزل سرکنسول دو تنور مانند پیدا کردیم که با گاز و چوب مشتعل می‌شود. احتمال می‌رود، جسد خاشقچی بعد از تکه تکه شدن در این چاه‌ها سوزانده شده است».

لازم به ذکر است جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار سعودی روزنامه واشنگتن‌پست دوم اکتبر (دهم مهر) در کنسول‌گری سعودی واقع در شهر استانبول به قتل رسید.

انتهای پیام /

183 / 156 ترکیه عربستان خاشقجی تنور طعمه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ترکیه عربستان خاشقجی تنور طعمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی وزرای امور خارجه ایران و عربستان سعودی

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه عربستان سعودی، ضمن تبادل تبریک عید سعید فطر، در خصوص آخرین وضعیت روابط دو جانبه و تحولات منطقه گفتگو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با امیر فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی، ضمن تبادل تبریک عید سعید فطر، در خصوص آخرین وضعیت روابط دو جانبه و تحولات منطقه گفتگو کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به روند رو به جلوی روابط دوجانبه دو کشور، بر اراده کشورمان بر توسعه هر چه بیشتر روابط تاکید نمود.

فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی نیز در این گفتگوی تلفنی بر گسترش مناسبات و همکاری های منطقه ای و بین المللی بین دو کشور تاکید کرد.

طرفین در این تماس تحولات غزه را مورد توجه و بررسی قرار دادند و بر ضرورت پایان دادن به  جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و مصائب انسانی مردم غزه و کرانه باختری فلسطین تاکید کردند.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی بر استمرار رایزنی های فی مابین تاکید کردند.

امیرعبداللهیان درگذشت همسر فواد حسین را تسلیت گفترایزنی وزرای خارجه ایران و امارات با محوریت غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رایزنی وزرای امور خارجه ایران و عربستان سعودی
  • دیدار وزیر خارجه عربستان و نخست‌وزیر فلسطین در مکه
  • تبدیل شتر به گاو!
  • عربستان اسرائیل را بدون راه حل دو دولت به رسمیت نمی‌شناسد
  • حمله به رفح از رابطه با عربستان مهم‌تر است
  • جنگ غزه و ارزش استراتژیک روابط ایران ـ عربستان سعودی
  • عربستان سعودی روز چهارشنبه را عید سعید فطر اعلام کرد
  • عربستان سعودی، روز چهارشنبه را عید سعید فطر اعلام کرد
  • شرط عربستان برای عادی‌سازی با اسرائیل از زبان خانم سفیر
  • تظاهرات شهروندان ترکیه در برابر کنسولگری آمریکا در استانبول