Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:04:45 GMT

بارندگی‌ها از امشب آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۹۷۴۷

بارندگی‌ها از امشب آغاز می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اصغر بسطامی رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران امروز پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.

وی افزود:وضعیت جوی استان از امشب با افزایش ابر در غرب بویژه ارتفاعات غربی استان با بارش پراکنده باران و برف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسطامی گفت: آسمان مازندران در روز شنبه ۲۷ بهمن ابری از سمت غرب استان بتدریج با بارندگی و وزش باد همراه می‌شود و از از اوایل صبح روز یکشنبه ۲۸ بهمن ابری بتدریج صاف خواهد شد.

رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی مازندران با بیان اینکه این روند جوی تا اواسط روز سه شنبه ادامه دارد، افزود: وضعیت جوی استان از اواسط روز سه شنبه ۳۰ بهمن ابری بتدریج با بارندگی، وزش باد و در ارتفاعات با بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی گفت: هوای مازندران روز چهارشنبه یکم اسفند سرد، بارانی و در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی مه آلود با بارش برف خواهد بود.

وی افزود: آسمان مازندران روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲ و ۳ اسفند صاف پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/آ

پیش بینی هوای بارانی در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب وهوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه

مرادی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد با عبور سامانه بارشی و افزایش پایداری جو آسمان استان از امروز پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده عمدتا صاف تا کمی ابری گاهی به خصوص در ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. 
او ادامه داد: بررسی آخرین خروجی الگو‌های پیش بینی حاکی از ورود سامانه بارشی جدید از روز سه شنبه به کشور است که در صورت عدم تغییر در الگوی پیش‌بینی‌ها از روز چهارشنبه استان مرکزی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • پایداری هوا در مازندران
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • وضعیت بارندگی و جوی در تهران
  • پیش‌بینی وضعیت بارندگی در تهران