Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حوزه تشکل‌ها و شخصیت‌های سیاسی در طول هفته جاری اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن‌ها پیش‌تر منتشر شده است. مهم‌ترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حوزه تشکل‌ها و شخصیت‌های سیاسی در طول هفته جاری اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن‌ها پیش‌تر منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم.

آیت‌الله جنتی: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، غلط بودن تحلیل دشمنان را ثابت کرد
دبیر شورای نگهبان با اشاره به حضور شکوهمند مردم عزیز ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: عظمت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، غلط بودن تحلیل دشمنان را ثابت کرد.

با شرکت در راهپیمایی چهلمین ۲۲ بهمن‌، چشم تنگ امید دشمنان را از دست اندازی به «جمهوری اسلامی» قطع کنیم
جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی، از مردم شریف ایران سربلند، صاحبان اصلی این انقلاب عظیم دعوت می‌کند، در کنار یکدیگر در راهپیمایی باشکوه چهلمین ۲۲ بهمن‌ماه شرکت کنیم و با حضور چندده میلیونی‌مان پیام وحدت و همدلی‌مان را پیش چشمان منتظر و کنجکاو عالمیان به نمایش بگذاریم.

ملت بصیر ایران خواب‌ آشفته دشمنان را با نابودی آنان تعبیر خواهد کرد
همزمان با ایام‎‌الله دهه فجر در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شورای نگهبان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت این ایام، از مردم بصیر ایران برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

دولت باید کرکره هر نوع گفت‌وگو با دولت آمریکا را پائین بکشد
 حزب موتلفه اسلامی با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تاکید کرد دولت باید کرکره هر نوع گفت‌وگو با دولت آمریکا را پائین بکشد و بدعهدی‌های آمریکا را با تقویت مقاومت در منطقه و سیلی به رژیم صهیونیستی مقابله به مثل کند.

جبهه «زنان اصولگرا و کارآمد»: برای یافتن راه حق و دفاع از ولایت باید در صحنه بود
جبهه زنان اصولگرا و کارآمد با صدور بیانیه‌ای به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد برای یافتن راه حق و دفاع از ولایت باید در صحنه بود فارغ از اینکه خواص در کجا ایستاده اند و حتی اگر یک تنه و تنها به میدان حمایت از، ولی الله برخیزد.

 عضو مجلس خبرگان رهبری: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را «باشکوه‌تر» برگزار می‌کنیم
 عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با سال‌های گذشته متفاوت است، دشمنان ما نمی‌توانند حضور جدی و پرشور مردم درصحنه را ببینند لذا ما با شکوه‌ترین راهپیمایی را برگزار می‌کنیم.

اگر نعمت انقلاب اسلامی نبود ...
مردم می‌دانند اگر نعمت انقلاب اسلامی نبود امروز در بهترین حالت باید کشور خود را با نظام پادشاهی سعودی در منطقه قیاس می‌کردند که با وجود برخورداری از نعمت فراوان نفت و برخی مظاهر رفاه ظاهری در زندگی مردم، رئیس جمهور آمریکا در تحقیری کُشنده و منزجرکننده می‌گوید فروپاشی کشورشان بدون حمایت آمریکا به یک هفته هم نخواهد رسید.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری: انقلاب مربوط به همه است همه باید به صحنه بیاییم
 عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: گرچه سلایق و نظرات مختلفی هم وجود دارد اما این واقعیت را هم باید در نظر بگیریم که انقلاب، مربوط به همه است و در این روز مهم باید به صحنه بیاییم.

بانگ تکبیر در آسمان ایران طنین‌انداز شد
مردم قدرشناس و ولایتمدار کشورمان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ساعت ۲۱ بیست و یکمین روز از بهمن ماه ۱۳۹۷، به یاد بانگ تکبیر‌های بهمن خونین سال ۵۷، بانگ «الله اکبر» سر دادند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جواب کاملی به تهدیدات دشمنان خواهد بود
 عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن در هر سال باشکوه برگزار می‌شود، گفت: راهپیمایی مردمی امسال، جواب کاملی به تهدیدات دشمنان این نظام و انقلاب خواهد بود.

حضور مردم در راهپیمایی امروز تا مدت‌ها در طراحی‌های دشمن اختلال ایجاد می‌کند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: آ‌ثار وضعی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن آنچنان است که تا مدت‌ها در طراحی‌های دشمن اختلال ایجاد می‌کند.

انقلاب اسلامی ما برخلاف سایر انقلاب‌ها دائما در حال رشد و بالندگی است
 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: دشمنان ما امروز با دیدن راهپیمایی باشکوه یوم‌الله بیست و دوم بهمن، عصبانی می‌شوند چرا که می‌بینند انقلاب اسلامی ما برخلاف سایر انقلاب‌ها دائما در حال رشد و بالندگی است.

قدردانی از حضور «دشمن‌شکن» مردم ایران اسلامی در جشن چهل سالگی
 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به پاس حضور باشکوه، مردم ولایتمدار و استکبارستیز ایران اسلامی در مراسم راهپیمایی حماسی یوم الله ۲۲ بهمن از عموم اقشار مختلف مردم، قدردانی کرد.

جمهوری اسلامی؛ مظهر خودباوری/ ارتقا رتبه ایران در دنیا از نظر کیفیت پیشرفت‌های علمی/ از نظر عدالت اجتماعی به ایده‌آل نرسیده‌ایم/ برخی مسئولان مبتلا به آفت رفاه‌زدگی شده‌اند
 در چهل سال گذشته بیشتر اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی نسبتاً تحقق پیدا کرده، ولی نسبت به برخی اصول اقدام‌های مناسبی انجام نشده است.

عضو مجلس خبرگان: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ جامع و معنادار بود
 عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن جامع و معنادار بود، گفت: این راهپیمایی، تفسیرکننده نکات مختلفی بود؛ جمعیتی که به میدان آمدند و شعارهایی که مطرح شد، همگی نشان می‌داد مردم همچنان با قوت به انقلاب اسلامی دل‌بسته هستند.

مصباحی‌مقدم: موافق لوایح «سی. اف. تی» و «پالرمو» نیستم
عضو هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره زمان بررسی لایحه «سی.اف.تی» گفت: «سی.اف.تی» دقیقا بعد از اتمام بررسی لایحه «پالرمو» در دستور کار قرار خواهد گرفت. زمان خاصی مدنظر نیست. اگر شنبه هفته آینده کار بررسی لایحه پالرمو به اتمام برسد، بررسی لایحه «سی.اف.تی» آغاز خواهد شد.

مقاومت؛ تنها راه پیشرو در برابر رفتار ظالمانه و مستکبرانه نظام سلطه
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مقاومت در برابر رفتار ظالمانه و مستکبرانه نظام سلطه، به ویژه آمریکا را تنها راه پیش رو دانست و تاکید کرد: تحریم و محاصره ظالمانه و غیر قانونی آمریکا و رفتار ناپسند اروپا از سوی ملت ایران پذیرفته نیست.

اینکه «اینس‌تکس» باعث شکاف بین آمریکا و اروپا می‌شود، حرف کاملاً بیهوده‌ای است
 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اینکه گفته می‌شود اینس تکس باعث شکاف بین آمریکا و اروپا می‌شود، حرف کاملاً بیهوده‌ای است. آن‌ها قدم به قدم کار خود را با احتیاط صددرصدی انجام می‌دهند و نمی‌خواهند آمریکا را عصبانی کنند.

مشاور رئیس مجلس: وزارت امور خارجه هزینه کشورهای شرکت‌کننده در سیرک ورشو را بالا ببرد
مشاور رئیس مجلس گفت: وزارت امور خارجه پیوستی به روابط دو جانبه با کشور‌هایی که در اجلاس ورشو شرکت می‌کنند، بزند. تا بر پایه آن پیوست، هزینه خسارت شرکت این‌ کشورها در اجلاس ورشو را در جیب‌مان بگذاریم. اگر این کار را نکنیم، وزارت خارجه ما فعال و پویا نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احزاب و تشکل ها آیت الله جنتی راهپیمایی 22 بهمن یوم الله حزب موتلفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست

 فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر این که حجاب و عفاف موضوعی کاملا فرهنگی و اجتماعی است، گفت: دشمن در تلاش است تا موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کرده و مردم را در برابر حاکمیت قرار دهد.

به گزارش تسنیم، سردار احمدرضا رادان در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و طرح نور ( عفاف و حجاب) که در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد ضمن قدردانی از محبت تمام مردم در حمایت از مسیر سخت، پرتلاطم و پر فراز و نشیب رسالت پلیس، گفت: در مأموریت‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید که نبرد رودررو با ایران اسلامی به جز شکست هیچ دستاوردی برایش نخواهد داشت و ایرانیان در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که با عزم، اراده، تقوا و ایمان در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی و او را شکست دادند.

 وی جبهه فرهنگی و جنگ اراده‌ها را سخت‌ترین جبهه رویارویی با دشمنان اسلام دانست و افزود: دشمن در تلاش است تا با هجمه‌های همه‌جانبه فرهنگی کاری کند تا رزمنده‌ای نباشد که بخواهد در نبردهای رودرروی جبهه استکبار بایستد و مادری نباشد که رزمنده پرور باشد و پدری نباشد که فرزند رزمنده‌اش را از زیر قرآن عبور دهد.

فرمانده انتظامی کشور یادآور شد: وقتی اسرائیل می‌خواست برای ایران ابرقدرتی کند، رزمندگان سلحشور با در هم کوبیدن تمام دستاوردها و در نوردیدن تمام سامانه‌های پدافندی، دشمن صهیونیستی را تنبیه کردند، از این رو دشمن در تلاش است تا مانع تربیت چنین رزمندگانی در سرزمین پهناور ایران اسلامی شود.

 وی هدف قرار دادن حیا و عفت و عادی شدن فساد و تغییر ارزش‌ها را بارزترین بستر دعوا و رویارویی حق و باطل دانست و تصریح کرد: قانون عفاف و حجاب و طرح نور به دنبال آن است تا از دختران میهن اسلامی که مادران آینده این مرز و بوم هستند، در مقابل فسادهای فرهنگی خانمان سوز صیانت کند.

سردار رادان گفت: این ماجرا برای امروز نیست بلکه از زمان صدر اسلام شروع شد و در در دوران سیدالشهدا علیه السلام به درازا کشیده است و دشمن تلاش کرد تا حجاب را از خاندان اهل بیت علیهم السلام که بعد از واقعه عاشورا به سمت شام در حرکت بودند بردارد و این ماجرا تا به امروز ادامه دارد و مردم باید تکلیف خود را بشناسند

رادان با تأکید بر این که حجاب و عفاف موضوعی کاملاً فرهنگی و اجتماعی است، افزود: دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کرده و مردم را در برابر حاکمیت قرار دهد. 

وی با بیان این که نسبت به هر موضوعی بایدها و نبایدهایی وجود دارد، گفت: برخی حتی درک و فهم موضوع مهم حجاب را نداشته چون نمی‌خواهند به وظیفه خود عمل کنند، و از طرف دیگر کسانی که وارد میدان می‌شوند را مورد هجمه ناجوانمردانه، ناعاقلانه و غیرحکیمانه قرار می‌دهند.

فرمانده انتظامی کشور با بیان این که هجمه‌ای که در برابر غیرت و عفت و حیای ایرانیان قرار گرفته و همه مأمور صیانت از جوانان در برای هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام و ایران هستیم، تصریح کرد: دشمن به دنبال در هم شکستن قبح حیا و عفت در جامعه بوده و برنامه‌های فراوانی را در این مسیر طراحی و عملیاتی کرده است؛ ولی متأسفانه ما برنامه‌ای در این مسیر نداشتیم.

 وی بر لزوم هم‌افزایی تمام دستگاه‌های فعال فرهنگی تأکید کرد و گفت: 32 دستگاه مسئول راهکارهای اجرایی عفاف و حجاب هستند که اگر به تکالیف خود عمل می‌کردند شاهد چنین صحنه‌هایی در خیابان‌ها نبودیم، متأسفانه این نهادها برای فرار از پاسخگویی، روحیه مطالبه‌گری و پرسش‌گری گرفته‌اند؛ درحالی‌که مردم باید پرسشگر بوده از مسئولین مطالبه‌گری کنند.

رادان ضمن تقدیر از حمایت‌های رئیس جمهوری و رئیس قوه قضائیه از عملیاتی‌سازی طرح نور، با بیان اینکه همگان مسئول صیانت از فرهنگ دینی کشور هستیم، خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضائیه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رئیس جمهور نیز در شرایطی که معمولاً رؤسای جمهور به دلیل کسب رأی در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند.

وی تصریح کرد: در برابر مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، علما و صلحان و در کنار مضجع شریف حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها قسم یاد می‌کنم که تمام آبرو و ذره‌ذره وجود خود را در مسیر احیای دین و ارزش‌های میهن اسلامی خواهیم گذاشت و از این راه عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

فرمانده انتظامی کشور ضمن تأکید بر آثار حمایت همگانی مردم از طرح نور، خاطرنشان کرد: هیچ اراده، تهمت، سرزنش و شماتتی نمی‌تواند ما را از این راه پرفیضی که حضرت حق در برابر ما قرار داده عقب بکشاند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است