Web Analytics Made Easy - Statcounter

عظیم بلبل آبادی مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان، در خصوص افزایش تعداد پست‌های فوق توزیع برق منطقه‌ای گیلان در سطح ۶۳ کیلوولت گفت: در دوران قبل از انقلاب ۹ پست فوق توزیع در سطح ۶۳ کیلوولت وجود داشت.

وی ادامه داد: پس از انقلاب تعداد پستهای ۶۳ کیلوولت به ۵۲ ایستگاه افزایش پیدا کرد. به عبارتی شاهد رشد حدود ۶ برابری تعداد پست های فوق توزیع در سطح ۶۳ کیلوولت نسبت به قبل از انقلاب بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلبل آبادی ادامه داد: در دوران قبل از انقلاب در بخش پست‌های انتقال در سطح ۴۰۰ کیلوولت هیچگونه احداث پستی نداشتیم. این در حالی است که پس از انقلاب توانستیم یک ایستگاه پست انتقال در سطح ۴۰۰ کیلوولت احداث کنیم.

مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان به مقایسه وضعیت پست های انتقال در سطح ۲۳۰ کیلوولت در دوران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب پرداخت و گفت: تعداد پست های ۲۳۰ کیلوولت  در دوران قبل از انقلاب سه ایستگاه بود که این مقدار به ۱۴ ایستگاه افزایش پیدا کرده است. به عبارتی شاهد رشد حدود پنج برابری تعداد پست‌های انتقال در سطح ۲۳۰ کیلوولت نسبت به قبل از انقلاب بودیم. همچنین تعداد پست های فوق توزیع در سطح ۱۳۲ کیلوولت شرکت برق گیلان در قبل از انقلاب یک ایستگاه بود در حالی که این تعداد در بعد از انقلاب به دو ایستگاه افزایش پیدا کرد.

بلبل آبادی به ظرفیت نامی پست های انتقال و فوق توزیع اشاره کرد و گفت: در اوایل انقلاب، ظرفیت نامی پست های انتقال و فوق توزیع ۷۴۶ مگاولت آمپر بوده است که در حال حاضر ظرفیت نامی پست های انتقال و فوق توزیع به هفت هزار و ۲۸۱ مگاولت آمپر افزایش پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان خاطرنشان کرد: میزان ظرفیت کنونی بیانگر رشد حدود ۱۰ برابری ظرفیت نامی پست های انتقال و فوق توزیع در مقایسه با قبل از انقلاب است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود

 محمد علیمهری معاون استاندار در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضعیت احداث واحد‌های بزرگ مقیاس پرورش مرغ گوشتی (مگافارم) اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود. 

وی افزود: برنامه ریزی اولیه برای احداث ۲ مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغداری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • خیز ایران و پاکستان برای رشد ۵ برابری تبادلات تجاری
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز