Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@09:29:17 GMT

بازجویی از سارق با مار‌های سمی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۰۲۵۸

بازجویی از سارق با مار‌های سمی + عکس

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مأمور پلیس در حالی که می‌خندد، با استفاده از چند مار تلاش کرد یک مرد جوان را وادار به اعتراف کند. در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است، چند مار که به دور گردن متهم حلقه زده‌اند، دیده می‌شوند. در حالی که متهم از شدت ترس فریاد می‌زند، سعی می‌کند با بستن چشمانش این صحنه وحشتناک را مشاهده نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو صدای یک مرد که احتمالاً مأمور پلیس است، شنیده می‌شود که از متهم می‌خواهد تا چشمانش را باز کند و او را تهدید به قرار دادن سر مار در دهان و انداختن مار‌ها به داخل شلوارش می‌کند.

این ویدئو متهم را نشان می‌دهد در حالی که روی زمین به دور خود می‌پیچد و مأمور پلیس از او سوال می‌کند: «چندمین بار است که اقدام به سرقت تلفن همراه می‌کند؟» این متهم سپس جواب می‌دهد: فقط دو بار.

پس از انتشار این ویدئو پلیس محلی پاپوا گینه مجبور به عذرخواهی شد و اعلام کرد به عمل غیرقانونی مأمور پلیس رسیدگی خواهد کرد. در این بیانیه «تونی آنادا»، رئیس پلیس محلی ضمن عذرخواهی گفت: «این مأمور بازجو وظیفه خود را به صورت حرفه‌ای انجام نداد.»

آنادا افزود: این مأمور با میل و سلیقه شخصی خود تلاش کرد تا از این متهم اعتراف بگیرد که اگرچه مار‌ها غیرسمی و اهلی بودند، اما این روش روشی نادرست و غیراصولی قلمداد می‌شود.

منبع: نوداد

انتهای پیام/

اعتراف‌گیری عجیب مأمور پلیس از یک سارق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۱ سارق و یک مالخر در طرح دو روزه عملیاتی مبارزه با سرقت‌ منزل در استان خبر داد و گفت: سارقان به ۲۹ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی اظهار کرد: با ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه توسط پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه در دستور قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح دو روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۱ سارق و یک مالخر دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان خاطرنشان کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۲۹ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی با تاکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت گفت: ارتقا نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 745227

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند