Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@20:09:36 GMT

حادثه برای هواپیمای نتانیاهو در ورشو

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۰۳۲۲

حادثه برای هواپیمای نتانیاهو در ورشو

به گزارش جماران؛ تصادف یک خودروی فرودگاهی با چرخ جلوی هواپیمای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی موجب شده تا نتانیاهو فعلا نتواند ورشو را ترک کند.

خبرنگاران همراه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌گویند هواپیمای وی به دلیل بروز یک سانحه در فرودگاه «ورشو» لهستان زمین‌گیر شده و احتمالا قادر به پرواز نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشته است پیش از بلند شدن هواپیمای نتانیاهو، خودروی «پوش‌بک» (Pushback) فرودگاه که وظیفه جدا کردن هواپیما از پایانه را بر عهده دارد، به شدت به چرخ جلوی هواپیما برخورد کرده و موجب آسیب جدی شده است.

در پی این حادثه، نتانیاهو احتمالا باید منتظر بماند تا زمانی که خطوط هوایی رژیم صهیونیستی یک هواپیمای جایگزین به ورشو بفرستد تا او را به فلسطین اشغالی منتقل کند.

نتانیاهو در دو روز گذشته برای شرکت در نشستی ضدایرانی در ورشو حضور داشت و در این مدت تلاش کرد کشورهای عربی را به ایجاد ائتلافی ضدایرانی ترغیب کند. با وجود رابطه مخفیانه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی، وزرای این کشورها حاضر نشدند برای اولین بار در برابر دوربین‌ها با وی دیدار کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی ورشو نشست لهستان نشست ورشو جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه

یک رسانه عبری زبان در گزارشی از تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برسر جنگ غزه پرده برداشتند.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی در گزارشی در این باره فاش کرد اختلافات میان «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم و «یوآو گالانت» وزیر جنگ و «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ بر سر سیر حوادث در جنگ غزه تشدید شده است.

در این گزارش آمده است که با وجود گذشت بیش از نیم سال از جنگ نسل‌کشی در نوار غزه، اما رژیم صهیونیستی هنوز حماس را شکست نداده است.

طبق این گزارش، این واقعیت عصبانیت بسیاری از صهیونیست‌ها را که در انتظار عملی شدن قول تکراری نتانیاهو مبنی بر پیروزی بر حماس هستند به همراه داشته است.

در همین راستا، روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» در یادداشتی گزارش داد که نتانیاهو با گالانت و گانتس اختلافات شدیدی دارد و این اختلافات بر روند جنگ در نوار غزه تأثیر می‌گذارد.

طبق گزارش این روزنامه، نتانیاهو در تلاش است تا جنگ را به تنهایی مدیریت کند و این در حالی است که گالانت و گانتس درصدد هستند تا او را از تصمیم‌گیری در این باره کنار بگذارند.

وال استریت ژورنال همچنین فاش کرد: این سه نفر بر سر موضوعات مهم ازجمله چگونگی یک حمله نظامی قاطع، آزادی اسرا و نحوه مدیریت نوار غزه اختلاف نظر دارند.

طبق این گزارش، یکی دیگر از اختلافات شدید میان نتانیاهو و گالانت و گانتس نحوه پاسخ به حمله ایران است.

این روزنامه به نقل از «گیورا ایلند» رئیس اسبق شورای امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت: بی‌اعتمادی میان این سه نفر بسیار واضح و بسیار مهم است.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین در کنار دستاوردهای نظامی، منجر به نمایان شدن کوه یخ اختلافات سیاسی میان مقامات رژیم صهیونیستی شده است؛ طوری که کمتر روزی را می‌توان دید که صهیونیست‌ها به یکدیگر نمی‌تازند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • جزئیات دعوای نتانیاهو با وزیرخارجه آلمان
  • نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است
  • متحدان هیتلر، متحدان نتانیاهو
  • حماس: نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد
  • نتانیاهو قحطی در غزه را رد می‌کند
  • تصمیماتمان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه
  • وجوه فراملی و فرانظامی عملیات‌ «وعده‌صادق»
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه در تعامل بود
  • ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم