Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره بسکتبال ایران به تیم ملی بازگشت!

طرفداری- حامد حدادی، بسکتبالیست ملی پوش ایران که به خاطر مردم اختلافات با سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران را کنار گذاشت و برای بازگشت به این تیم اعلام آمادگی کرد اظهار داشت

حامد حدادی که امروز در سالن بازی دوستانه تیم ملی بسکتبال با اردن حضور پیدا کرده بود، با اعلام اینکه به خاطر مردم اختلاف‌ها را کنار گذاشته و به تیم ملی باز می‌گردد، اظهار داشت:

همه می‌دانند که همیشه و همه جا برای تیم ملی با مصدومیت و هر مشکلی که بوده در این 20 سال بازی کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سری مشکلات پیش آمد و هست، اما همین الان به خاطر مردم، پرچم کشورم و جامعه بسکتبال کدورت‌ها را کنار می گذارم. از کادرفنی با من تماس گرفته‌اند که به اردو بیایم. یک سری شرایط باید در نظر گرفته می‌شد که نشد.

به نقل از فارس، وی ادامه داد:

من همیشه علاقه داشتم که با جان و دل برای تیم ملی بازی کنم و فعلا، تاکید می‌کنم فعلا کدورت ها را کنار می‌گذارم. مطمئنا اگر ارسلان را هم دعوت می‌کردند با قدرت می‌آمد. تمام تمرکزم را در این ده روز برای تیم ملی می‌گذارم. هیچ گاه در گذشته و حال برای شخص خاصی بازی نکردم و نمی‌‌کنم. فقط مردم برای من مهم هستند. سعی کردم تمام توانم را بگذارم. هر زمان که بد بودم گفتم بد بودم و هرجا هم خوب بودم وظیفه‌ام را انجام دادم.

بهترین بازیکن آسیا عنوان کرد:

امیدورام مشکلات حل شود، چون دودش در چشم خودمان می‌رود. اگر حل نکنیم و اتحاد نداشته باشیم و مشکلات باقی بماند بسکتبال کشور ضربه می‌خورد. الان هم می‌گویم که پشت ارسلان کاظمی هستم و حمایتش می‌کنم. امیدوارم مشکلش حل شود و قلبا دوست دارم که او هم برگردد.

وی در مورد اینکه چه زمانی به اردو اضافه می‌شود، گفت:

من آمادگی خودم را اعلام کردم و کادرفنی باید زمان تمرینات را بگوید. شاید اصلا روز بازی مرا خواستند.

حدادی در مورد دیدار با ژاپن و استرالیا اظهار داشت:

فعلا زود است در مورد این تیم‌ها صحبت کنم. چون در اردو نبوده‌ام و شرایط را نمی‌دانم. سعی می‌کنم بهترین نمایش را داشته باشم و امیدوارم در کنار مردم جشن صعود بگیریم.

وی در مورد اینکه مردم علاقه دارند ستاره‌ها را در میدان ببیند، گفت:

ما ستاره در ایران کم نداریم . امیدوارم تماشاگران بیایند و با تمام وجود حمایت کنند تا شاهد بازی جذابی در کنار خانواده‌ها باشیم.

بهترین بازیکن آسیا که از لیگ چین جدا شده است در مورد اینکه تیم جدید باشگاهی‌اش چگونه خواهد بود، اعلام کرد که تیم جدیدی وجود ندارد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ما خیلی دیر به آن خودباوری رسید و اگر می‌توانستیم از ابتدا بازی خودمان را ارائه بدهیم، شاید حتی با تعداد گل زیاد می‌توانستیم بازی را برنده شویم. ولی استقلال تیم بزرگی است و مقابل آنها اگر غفلت کنید دروازه شما باز می شود. دیدید که روی سه مورد بی‌تجربگی، سه گل خوردیم که متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

او در خصوص جو ورزشگاه و اثر آن روی بازیکنان شمس آذر نیز پاسخ داد: این مسئله درست است. تمام بازیکنان ما با انگیزه و جوان هستند و خیلی کم در این استادیوم بازی کرده‌اند که همین باعث شد تا جو استادیوم روی کیفیت ما تاثیر بگذارد. به نظر من این اتفاق طبیعی است. به تیم خوب استقلال تبریک می‌گویم. ما نیز تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا فصل را با رتبه خوبی در جدول به پایان برسانیم.

ستاره شمس آذر در مورد اینکه در نیم فصل از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت، اظهار داشت: من از پرسپولیس پیشنهادی نداشتم ولی از استقلال داشتم.

وی در مورد اینکه آیا در شمس آذر می ماند یا خیر، گفت: به شرایط بستگی دارد. هر بازیکنی به دنبال پیشرفت است و برای سال آینده بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

گودرزی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا خودش طرفدار استقلال است یا نه، گفت: بله همینطور است.

دیگر خبرها

  • لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)
  • رضاوند: ۶ بازی و ۶ فینال مانده است
  • ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت
  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • عبداللهی: باید تا دقیقه آخر بازی می‌جنگیدیم
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی
  • روش نوین بازی پانتومیم به سبک حامد آهنگی (فیلم)