Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@01:54:12 GMT

مجید مظفری سفیر گردشگری ایران شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۰۴۷۹

مجید مظفری سفیر گردشگری ایران شد

مجید مظفری به عنوان سفیر گردشگری در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران معرفی شد.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، مجید مظفری چهره‌ای شاخص و بدون حاشیه است که قرار است به همراه یکی از جوانان کشور به سفر بروند تا از مناطق گردشگری دیدن کنند و تجریبات خود را در دسترس عموم مردم قرار دهند.

مجید مظفری در حاشیه  نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران گفت: ایران جاذبه های گردشگری زیادی دارد اما به آن توجهی نمی‌شود، به عنوان مثال موضوع سرویس های بهداشتی در ایران بسیار مهم است اما هنوز در این زمینه مشکل داریم و مجتمع های مناسب در کشورمان بسیار کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر کشوری را مردم آن کشور آباد می کند ایرانی ها باید در زمینه تبلیغ گردشگری ایران و معرفی امنیت آن به مردم کشورهای دیگر بسیار فعالیت کنند و زمینه را برای جذب گردشگران کشورهای خارجی ایجاد کنند در این زمینه استفاده از هنرمندان نیز برای تبلیغ گردشگری ایران بسیار مفید خواهد بود هنرمندان نیز این طرح ها حمایت خواهند کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سفیر گردشگری مجید مظفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: سریال «نون خ» در ترویج صنایع دستی، مناطق گردشگری و آداب و روسوم مردم موفق بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عزت‌الله ضرغامی صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: جا دارد از سازمان صداوسیما به‌خاطر انعکاس خوب در حوزه صنایع دستی و سنت‌های بومی مردم در سریال نون خ تشکر کنم، در نمایش دادن سبک زندگی مردم و برنامه‌های محلی و سنتی و ترویج این زندگی پاک خیلی موفق بودند و تصور من این است که اگر این‌ها به صورت فیلم‌های کوتاه دربیاید، در حوزه تولید شادی و روحیه برای مردم، می‌تواند خیلی مؤثر باشد.

وی درباره مقایسه موزه ملی با موزه لوور افزود: از من در مورد قیمت بلیت‌ها سوال شده بود و من گفتم رقم ۳۰,۰۰۰ تومان که سال‌ها تغییر نکرده بود، رقمی بسیار پایین و از همه دنیا ارزان‌تر است حتی من گفتم که نمی‌خواهیم خودمان را با موزه لوور مقایسه کنیم که ۲۲ یورو و معادل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: خدمات خاصی در موزه لوور داده نمی‌شود و تقریباً همه موزه‌ها شبیه هم هستند و ما کارشناسان خیلی خوبی داریم.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: ایرنا

کد خبر 747457

دیگر خبرها

  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • موضع امت اسلامی زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد
  • همکاری آذربایجان و افغانستان در زمینه پزشکی
  • مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان شد