Web Analytics Made Easy - Statcounter

"نانسی پلوسی"، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد اگر دونالد ترامپ وضع فوق العاده ملی اعلام کند، شاید علیه او چالش قانونی تنظیم کنیم و در این رابطه گزینه ها را بررسی خواهیم کرد.

وی افزود ما آماده خواهیم شد تا به اعلام وضع فوق العاده ملی از سوی ترامپ به طور مناسب واکنش نشان دهیم.

سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید نیز در حساب توئیتری خود نوشت: رئیس جمهور ترامپ لایحۀ تامین بودجه دولت را امضا خواهد کرد اما همانطور که قبلا گفته است اقدامات اجرایی دیگری از جمله اعلام وضعیت فوق العاده با هدف اطمینان از توقف بحران امنیت ملی و انسانی در مرزها را در دستور کار خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور بار دیگر به یکی دیگر از وعده های خود در زمنیه احداث دیوار ،محافظت از مرزها و امنیت کشورمان عمل می کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کاخ سفید بودجه امنیت ملی رئیس جمهور ترامپ پلوسی وضع فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود

آنتونی به انتقادات در مورد شادی جنجالی‌اش پاسخ داد. 

طرفداری | پس از اریک تن هاخ، آنتونی نیز با کلیدواژه «تحریک توسط بازیکنان حریف» به دفاع از شادی‌اش پرداخت. 

به گزارش تلگراف؛ آنتونی به دفاع از شادی جنجالی‌اش در ومبلی پرداخت. پس از پنالتی آخر راسموس هویلوند که منجر به صعود منچستریونایتد به فینال اف‌ای کاپ شد، آنتونی با گرفتن گوش‌هایش مقابل بازیکنان کاونتری سیتی حرکات عجیبی را به نمایش گذاشت. حرکت وینگر برزیلی باعث اعتراض‌ بسیاری شد، آن‌ها باور داشتند آنتونی برای صعودی که از آن به عنوان «صعود خجالت‌آور» یاد شده، مجبور به نمایش چنین حرکاتی نبود. ریو فردیناند شادی آنتونی را «شرم‌آور» خواند. شادی او با هری مگوایر که بلافاصله پس از پیروزی به سراغ دست دادن با بازیکنان کاونتری رفت، در تضاد بود. اریک تن هاخ در نشست خبری خود به این موضوع اشاره کرد که آنتونی توسط بازیکنان حریف «تحریک» شده است. وینگر 21 ساله با انتشار یک توییت به اتفاقات روزهای اخیر واکنش نشان داد:

کاونتری ثابت کرد که چرا به نیمه نهایی رسید. ما به دنبال این جایگاه در فینال برای هوادارانمان بودیم و به آن دست یافتیم. رفتار بازیکن کاونتری با هواداران ما خوب نبود و من در گرماگرم بازی به تحریکات آن‌ها برای دفاع طبیعی از باشگاهم واکنش نشان دادم.

در این مورد بخوانید:

اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • تمجید فیلسوف اهل‌سنت از سیلی ایران به اسرائیل
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • ببینید | لحظه سکندری خوردن اردوغان پس از پیاده شدن از هواپیما؛ نخست وزیر عراق واکنش نشان داد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است