Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@15:07:51 GMT

مشکلی برای تامین گوشت نداریم

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۰۶۲۹

مشکلی برای تامین گوشت نداریم

به گزارش ایسکانیوز، محمد علی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به وادرات گوشت به میزان مورد نیاز، گفت: یک محموله حدود ۲۰۰۰ هزار راس دام زنده وارد کشور شده که به اعتقاد بنده کار بسیار مهم و ابتدای حرکت ورود دام زنده به کشور است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: تاکنون سابقه ورود دام زنده به کشور را به این سبک نداشتیم البته در بعضی موارد دام زنده به صورت قاچاق وارد می‌شد، اما طی سال‌های اخیر مخصوصا امسال که شاهد قاچاق ارز بودیم بیشتر دام زنده از کشور خارج می‌شد که تقریبا جلوی آن گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسفنانی بیان کرد: برای تامین بازار در کنار واردات دام زنده، گوشت گرم و گوشت منجمد هم به همان میزان مورد نیاز طبق روال قبل وارد می‌شود و ما مشکلی از حیث تامین گوشت نخواهیم داشت.

وی با انتقاد از نحوه توزیع گوشت در بازار گفت: ساز وکار‌ها در نحوه توزیع گوشت به خوبی تعریف نشده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به پرونده‌های تشکیل شده گفت: چند پرونده درباره گرانفروشی، اخفا و عرضه خارج از شبکه گوشت داشتیم که در حال رسیدگی است و حکم آن قطعا صادر خواهد شد.

اسفنانی با اشاره به نظارت جدی بر بازار گوشت گفت: اخیرا با دادستانی تهران جلساتی را به صورت هفتگی برگزار می‌کنیم و روزانه ۱۰ گشت مشترک تعزیرات با دادستان تهران به طور هفتگی در استان بر این موضوع نظارت می‌کنند تا توزیع گوشت به نحو مطلوبی صورت بگیرد و به دست مصرف کننده واقعی برسد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران بیان کرد: همه گوشت‌هایی که وارد کشور می‌شود بدون استثناء با ذبح شرعی و تحت نظارت سازمان دامپزشکی کشور از حیث سلامت قرار می‌گیرد و در این باره نظارت تامه وجود دارد.

میزان

انتهای پیام/

20 / 20 توزیع گوشت مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران محمد علی اسفنانی نظارت جدی بر بازار گوشت قاچاق ارز گوشت گرم و گوشت منجمد تامین گوشت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: توزیع گوشت مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران قاچاق ارز گوشت گرم و گوشت منجمد تامین گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل نسبت به دریافت وجه اضافه در کمیسیون معاملات مسکن هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علی رحیمی‌آذر اظهار کرد: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی کمیسیون در معاملات مسکن، تخلف است و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.

وی با اشاره به رسیدگی قاطع به پرونده‌های تخلفات مشاوران املاک افزود: اخیراً نیز با شکایت یک شهروند بابت پرداخت اضافی حق کمیسیون معامله ملک، جریمه پانصد میلیون ریالی برای واحد صنفی متخلف اعمال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با بیان اینکه مشاوران املاک ملزم به نصب نرخ‌نامه حق‌الزحمه در محل کسب و در دید مشتریان هستند، ادامه داد: شهروندان اردبیلی در صورت پرداخت مبلغ مازاد بر تعرفه قانونی به مشاوران املاک، می‌توانند با مراجعه حضوری یا از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و همچنین مراجعه به اتحادیه مشاوران املاک شکایات خود را پیگیری کنند تا نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی به عمل آید.

کد خبر 746934

دیگر خبرها

  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه