Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@09:51:39 GMT

احتمال آبگرفتگی معابر در برخی استان‌های جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۰۶۶۰

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی گفت: امروز (جمعه) سامانه بارشی در نیمه غربی کشور فعال است و بارش در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و جنوب لرستان شدت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه لغزندگی جاده‌های کوهستانی، کولاک برف و کاهش دید در دامنه‌های البرز غربی و زاگرس مرکزی پیش بینی می‌شود، افزود: امروز وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در غرب خوزستان، ایلام و کرمانشاه دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنبه گستره فعالیت سامانه کل کشور را در بر می‌گیرد. در لرستان شمال خوزستان، جنوب اصفهان، چهار محال و بختیاری، غرب فارس بارش باران و برف شدت خواهد داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در بوشهر، جنوب کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان، رگبار، رعد و برق، آب گرفتگی معابر و احتمال سیلاب دور از انتظار نیست، اظهار کرد: این سامانه بعد از ظهر در جنوب، جنوب غرب و نیمه شرقی کشور فعال خواهد بود. همچنین بارش کولاک برف در ارتفاعات زاگرس جنوبی واقع در کرمان، وزش باد شدید در جنوب استان‌های تهران و سمنان و با گرد و خاک در شرق کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.

وظیفه با بیان اینکه این سامانه از اواخر وقت یکشنبه از کشور خارج می‌شود، تصریح کرد: یکشنبه بارش پراکنده و وزش باد در جنوب شرق، شمال شرق، دامنه‌های البرز شرقی و دامنه‌های زاگرس مرکزی در کردستان و آذربایجان غربی رخ خواهد داد.

وی در ادامه گفت: هوای پایتخت امروز (جمعه) نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات با بارش باران و وزش باد و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و حداقل دمای پنج درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین هوای تهران فردا ابری همراه با بارش باران، وزش باد، در بعد از ظهر با کاهش ابر و وزش باد شدید با بیشینه دمای ۱۱ و کمینه دمای ۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم

در دومین ماه از فصل بهار آسمان برخی از نقاط کشور بارانی شد، شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی نیز از این بارش‌ها بی نصیب نماند، بطوریکه این بارش‌ها با تگرگ و آبگرفتگی شدید همراه شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی از این بارش‌ها را به نمایش گذاشت که مشاهده کنید.

منبع:حسین عبادی - آذربایجان شرقی

 

بیشتر بخوانید:

آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • پیش بینی آبگرفتگی گسترده معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در سیستان و بلوچستان
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در جوانرود
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در هرسین