Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس به همراه معاون استاندار و فرماندار ساوه و جمعی از مدیران استانی وشهرستانی با حضور در شهرک صنعتی نوبران از توابع این شهرستان از چند واحد تولیدی و صنعتی بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، مسئولان ساوه از شرکت پتروشیمی مهام نوبران تولید ماده گرانول با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان با ایجاد اشتغال در فاز اول برای ۶۰ نفر و در فاز دوم بر ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید از شرکت مسترفوده از مجموعه شرکت‌های بایودنت در زمینه تولید پاستیل با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومان اشتغال در فاز اول برای ۶۰ نفر و در فاز دوم برای ۲۵۰ نفر افزایش میزان سرمایه گذاری تا ۲۰۰ میلیارد تومان از دیگر شرکت‌هایی بود مورد بازدید قرار گرفت.

همچنین از یک واحد تولید آب معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومان با ایجاد اشتغال در فاز اول برای ۲۰ نفر در فاز دوم برای شستن فرش بازدید به عمل آمد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از سه واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی غرق آباد و نوبران ساوه درگفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: معافیت مالیاتی و زمین ارزان قیمت از مزیت‌های شهرک صنعتی نوبران است که برای سرمایه گذاران جذابیت سرمایه گذاری ایجاد کرده است.

وی فعالیت این شهرک در حوزه مواد غذایی را موجب صادرات محور شدن واحدهای صنعتی و تولیدی دانست و گفت: توسعه این شهرک موجب تقویت رونق اقتصادی خواهد شد.

محمدرضا منصوری اظهار کرد: احداث پست برق ۶۳ کیلوولت با قدرت ۱۵ مگاوات از مهمترین مشکلاتی صنعتگران این منطقه است که بزودی با تشکیل جلسه‌ای تصمیمات لازم برای برون رفت از این مشکل اتخاذ خواهد شد.

وی به آغاز فعالیت یک واحد پتروشیمی ویژه تولید گرانول در این شهرک صنعتی اشاره کرد که تولیدات آن استراتژیک بوده و می‌تواند با سرمایه گذاری بالا بزودی افتتاح شود.

فرماندار شهرستان ساوه نیز گفت: شهرک صنعتی نوبران ظرفیت و قابلیت بالایی برای اشتغال زایی و تقویت تولید ملی دارد.

علی میرزایی با اشاره به مشکلاتی که در این روند تولید واحدهای صنعتی و تولیدی وجود دارد، گفت: در جریان این بازدید عارضه‌هایی در روند تولید احصاء شد که در جلسه‌ای با حضور مدیران استانی و شهرستانی بررسی خواهیم کرد.

وی با اشاره به پتانسیل بالای این بخش گفت: فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی در این بخش کمک اقتصادی بالایی را در عرصه ملی به کشور خواهد کرد و موجب تقویت بهره‌وری بالا در جهت ایجاد اشتغال می‌شود که لازمه آن تأمین زیرساخت‌های لازم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از شهرک‌های صنعتی، سعید صادقی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در طی ۲ سال گذشته با ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان تهران نسبت به تمام مسائل و مشکلات زیر ساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی و همچنین واحد‌های تولیدی، تشکیل پرونده شد و همزمان با انجام بازدید‌های میدانی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و واحد‌های فعال و راکد دارای موانع اداری و قضایی، نسبت به برگزاری نشست‌های مشترک با حضور دستگاه‌های اجرایی و صاحبان صنایع اقدام شد.

وی اضافه کرد: در نتیجه پیگیری‌های مستمر و برگزاری جلسات هفته‌ای منظم در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی، شاهد اقدامات خوب و شایسته‌ای توسط دستگاه قضایی استان در راستای امنیت سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاری‌های مشروع بودیم.

صادقی تصریح کرد: نقض حکم خلع ید مساحت ۳۶۴ هکتار از اراضی شهرک صنعتی عباس آباد که بیش از ۲۲۰ واحد صنعتی فعال در محدوده اراضی مزبور مشغول به فعالیت تولیدی هستند، از جمله اقدامات ارزشی و ماندگار دستگاه قضایی بود که منجر به ایجاد امنیت سرمایه گذاری شد و در اقدام مشابه دیگری نیز در شهرک صنعتی دماوند، حکم ابطال سند مالکیت ۲۳ هکتاری شهرک صنعتی مزبور نقض و شرایط لازم برای پذیرش متقاضیان جدید سرمایه‌گذاری فراهم شد.

وی با اشاره به حمایت‌های رییس کل دادگستری استان تهران و اعضا ستاد استانی اقتصاد مقاومتی از تولید و اشتغال تاکید کرد:رفع مشکل تنش آبی شهرک صنعتی شمس آباد از طریق خط انتقال آب از تصفیه خانه اسلامشهر و رفع مشکل صدور اسناد مالکیت شهرک صنعتی شمس آباد پس از ۱۲ سال وقفه و همچنین صدور بیش از ۲۶۶۰فقره سند مالکیت تک برگی با همکاری تنگاتنگ مدیر کل محترم ثبت اسناد و املاک استان تهران در مدت ۴۵ روز کاری از اقدامات جهادی در حمایت از تولید بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران بیان کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی در کنار فعالان حوزه تولید است و تمام اعضا به ویژه دادستان تهران، بازرس کل سازمان بازرسی استان تهران با تمام توان تلاش می‌کنند که به تولید و اشتغال کمک نمایند و زمینه رفع مشکلات و موانع پیش روی تولیدکنندگان را فراهم آورند.

صادقی عنوان کرد: آزادسازی بیش از ۹۰ هکتار زمین صنعتی راکد و بلا اقدام در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ساماندهی وضعیت نقل و انتقال اراضی شهرک‌های صنعتی در اتحادیه مشاورین املاک و دفاتر اسناد رسمی و مبارزه جدی ضابطین و دادستان‌ها با دلالان، نظارت مستمر بر پرونده‌های مرتبط با زمین‌خواری و موضوعات صیانت از بیت المال و اراضی ملی مرتبط با شهرک‌های صنعتی از جمله در شهرک صنعتی پیشوا، شناسایی بیش از ۱۰۰ طرح و واحد صنعتی فعال و دانش بنیان دارای پرونده و مشکلات قضایی مطروحه در محاکم و دستگاه‌های اجرایی و تشکیل پرونده در ستاد اقتصاد مقاومتی برای رصد و پیگیری امور تنها گوشه‌ای از همکار‌های مشترک با ستاد اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی از پیگیری ویژه برای حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران خبر داد و بیان کرد: رفع مشکل صدور کارت بازرگانی واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از طریق پذیرش دفترچه قرارداد‌های شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان استثنائات، تعیین شعب تخصصی در محاکم تجدیدنظر استان تهران برای رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با فعالین اقتصادی و شهرک‌های صنعتی و راه‌اندازی ۱۲ مرکز شورای حل اختلاف با تعیین مدیران واحد‌های تولیدی به عنوان مسوولین شعبات از دیگر اقدامات حمایتی بوده است که تمام رویکردی‌های بیان شده در سال جاری نیز با همت بلند و جهش در تصمیم‌گیری‌ها و رفع موانع در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم دنبال خواهد شد..

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران