Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسابقات بانوان کارمندان دستگاه های دولتی کشور با حضور 17 تیم صبح روز چهارشنبه /24 بهمن ماه/ در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه آغاز شد و در مرحله مقدماتی این رقابت ها تیم ها در چهار گروه چهار و پنج تیمی به مصاف هم رفتند.
روز گذشته /پنجشنبه/ در دومین روز خراسان شمالی 2 بر صفر خراسان رضوی را شکست داد، صدا و سیمای تهران با نتیجه مشابه زنجان را مغلوب کرد و اصفهان در 2 ست پیاپی گیلان را از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دیگر دیدارها تیم یزد با نتیجه 2 بر یک صنعتی شریف تهران را مغلوب کرد، سمنان 2 بر صفر اردبیل را شکست داد و خراسان جنوبی در 2 ست پیاپی چهار محال بختیاری را پشت سر گذاشت.
در سایر دیدارهای روز پنجشنبه گلستان 2 بر صفر مقابل علوم پزشکی تهران پیروز شد و آذربایجان شرقی با نتیجه مشابه بر خراسان رضوی غلبه کرد و کرمان با همین نتیجه خراسان شمالی را شکست داد.
تیم بانوان آذربایجان غربی که روز گذشته مقابل خراسان رضوی شکست خورده بود امروز نیز در دومین مسابقه خود با نتیجه 2 بر صفر مقابل کرمان مغلوب شد؛ این دیدار با امتیازهای 25 بر 14 و 25 بر 22 به سود حریف کرمانی پایان یافت.
تیم آذربایجان غربی امروز جمعه /26 بهمن ماه/ 2 مسابقه انجام می دهد که به ترتیب /صبح و بعدازظهر/ مقابل تیم های خراسان شمالی و آذربایجان شرقی به میدان خواهد رفت؛ مرحله مقدماتی این مسابقات در روز اول هشت بازی و در روزهای دوم و سوم با انجام 10 بازی ادامه دارد و پس از سه روز رقابت در این مرحله، هشت تیم برتر /از هر گروه 2 تیم/ به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند تا چهره تیم های راه یافته به دیدارهای نیمه نهایی و نهایی مشخص شود.
بر اساس جدول مسابقات در گروه یک تیم‌های سمنان، زنجان، صداوسیمای تهران و اردبیل؛ در گروه 2 تیم‌های خراسان جنوبی، گیلان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری؛ در گروه سه آذربایجان‌غربی، خراسان شمالی، کرمان، آذربایجان‌شرقی و خراسان رضوی و در گروه چهار تیم‌های گلستان، یزد، صنعتی شریف تهران و علوم پزشکی تهران به مصاف هم می روند.
بازی ها به صورت سه گیمی برگزار می شود و تیم والیبال بانوان آذربایجان غربی با هدایت «روح انگیز ترابی» وارد مسابقات شده است.
به گزارش ایرنا آیین افتتاحیه این مسابقات عصر روز چهارشنبه در سالن محل برگزاری مسابقات برگزار شد؛ این مسابقات تا 29 بهمن ماه جاری ادامه می یابد و پس از آن نیز رقابت های کارمندان مردان کشور از یکم تا هفتم اسفند ماه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
7156/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی بازی چهارمحال و بختیاری دستگاه های دولتی والیبال جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در هفته اول خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در هفته اول خرداد ماه سال جاری همزمان با جشن نود سالگی دانشگاه در مصلی برگزار می‌شود.

کلیه دانشجویان و سازمان‌های علاقمند به شرکت در نمایشگاه می‌توانند از طریق سایت اداره کل مهارت دانشگاه تهران به نشانی tcs.ut.ac.ir در بخش کار فرما و کارجو نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳