Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری بلاروس در پایان مذاکرات سه‌جانبه روسای جمهوری روسیه، ایران و ترکیه در سوچی، به جمع آنان پیوسته و طرفین گفت‌وگوهایی را با یکدیگر انجام دادند که البته ارتباطی به مسائل سوریه نداشت. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ بین الملل اروپا دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، "الکساندر لوکاشنکو" رئیس جمهوری بلاروس شب گذشته در پایان مذاکرات "ولادیمیر پوتین"، "حسن روحانی" و "رجب طیب اردوغان"، روسای جمهوری روسیه، ایران و ترکیه در سوچی، به جمع آنان پیوسته و طرفین به صورت چهارجانبه گفت‌وگوهایی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، "دمیتری پسکوف" سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه گفته بود که "الکساندر لوکاشنکو" احتمالا به جمع نشست سران سوچی خواهد پیوست. وی یادآور شده بود که این نشست چهارجانبه ارتباطی با بررسی مسائل سوریه در چارچوب گروه آستانه نداشته و تنها در راستای استفاده از موقعیت به دست آمده از حضور همه طرفین در یک شهر با هدف تبادل نظر درباره مسائل منطقه‌ای مورد علاقه طرفین است.

این دیدار به ابتکارعمل ولادیمیر پوتین انجام شد و با استقبال طرف‌های ایرانی و ترکیه‌ای قرار گرفت. از محتوای مذاکرات روسای جمهوری چهار کشور خبری منتشر نشده است.

توضیحات کرملین درباره نشست سران روسیه، ایران و ترکیه در سوچیکرملین از دیدار دوجانبه پوتین و روحانی در سوچی خبر داد

نشست روز گذشته (پنج شنبه) روسای جمهوری روسیه، ایران و ترکیه در سوچی، چهارمین دیدار سه‌جانبه کشورهای ضامن صلح در سوریه بود. نخستین دیدار سران سه کشور در همین بندر سوچی در نوامبر سال 2017 برگزار شد. دومین نشست در ماه آوریل سال 2018 در آنکارا و سومین نشست در سپتامبر سال 2018 در تهران انجام گرفت.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,89,95,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه اخبار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی و آقای شهباز شریف، امروز دوشنبه در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، دیدار دو جانبه‌ داشتند.

برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاورد‌ها و نتایج رایزنی‌ سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از دیگر برنامه‌های امروز این سفر بود.

سپس، رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر جمهوری اسلامی پاکستان، از لوح یادبود نام‌گذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد به نام ایران که از مقابل مجلس این کشور آغاز می‌شود، رونمایی کردند.

دیگر خبرها

  • انجام اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی نخستین قطار ترانزیتی از افغانستان به ترکیه
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • نشست وبیناری رئیس فدراسیون با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • جلسه وبیناری رئیس فدراسیون اسکیت با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • دیدار رئیس جمهور ترکیه با اسماعیل هنیه
  • ملاقات سران عشایر مختلف عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران
  • تمجید سران عشایر مختلف عراق از عملیات وعده صادق