Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله حضوری دومین آزمون استخدام بخش خصوصی،جمعه ۲۶ بهمن در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، مرحله حضوری این آزمون با حضور پذیرفته شدگان مرحله نخست از استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی برگزار خواهد شد.
 در این مرحله، بیش از ۱۷۰۰ نفر-مصاحبه توسط نمایندگان شرکتها از منتخبین دعوت شده انجام خواهد شد و مصاحبه داوطلبان استان‌های دیگر، هفته‌های آتی، طبق برنامه زمانی منتشر شده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هفته گذشته ، شهر شیراز، میزبان مرحله حضوری این آزمون بود.
فرآیند دومین آزمون استخدام بخش خصوصی از تابستان امسال با ثبت نام ۱۳۰ هزار نفر در سراسر کشور آغاز شد و شرکت کنندگان در مرحله نخست در آزمون اینترنتی شرکت کردند.
گفتنی است، اولین آزمون استخدام بخش خصوصی در سال ۱۳۹۶ با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، موسسه کار و تامین اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و دیگر نهادهای مرتبط با حضور نزدیک به ۶۰ هزار نفر در ۲۶۶ عنوان شغلی برگزار شد که در نهایت ۸۲۰۰ نفر از طریق آزمون به شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان در سراسر کشور معرفی و مشغول به کار شدند.
شایان ذکر است، شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آزمون به نشانی www.inre.ir مراجعه نمایند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آزمون استخدامی استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تبیین شعار سال ۱۴۰۳ در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، با حضور سیدرضا فاطمی امین مشاور رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی و مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان؛ نشست تبیین شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در محل سالن اجتماعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد.

سیدرضا فاطمی‌امین در این نشست که ضمن اشاره به اینکه شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» یک شعار اقتصادی با ابعاد پررنگ اجتماعی است، اظهار کرد: شاخص‌های اندازه‌گیری جهش تولید در دو بخش تولید ناخالص داخلی و پیچیدگی اقتصادی و شاخص‌های اندازه‌گیری مشارکت مردم در سه بخش تمایل به مشارکت اجتماعی، مشارکت عینی و امید به آینده قابل توجه است.

مشاور رئیس جمهور مشارکت مردم را هم هدف و هم عامل پیشرفت دانست و بیان کرد: تحمل و مدارای اجتماعی، پذیرش همگانی تصمیم‌ها، روحیه مسئولیت‌پذیری، احساس تعلق، نشاط، خشنودی و رضایتمندی و امید به آینده از جمله دستاوردهای مشارکت مردم محسوب می‌شوند.

وی گفت: از جمله مولفه‌های مشارکت مردم می‌توان توانایی اعضای جامعه برای همکاری فعالانه، تاثیر بر تصمیم‌سازی‌ها و سهیم شدن در منافع حاصل از پیشرفت را نام برد.

فاطمی‌امین بیان کرد: باید شرایطی فراهم شود که فرصت‌ها  و توانمندی ایجاد شود و مردم احساس کنند موثرند و در منافع پیشرفت شریک هستند.

مشاور رئیس جمهور خاطرنشان کرد: فعال شدن مردم در فعالیت‌های خرد، اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و پایش عمومی، جمع‌سپاری اصلاح قوانین و مقررات، گردشگری کسب و کار و برنامه‌ریزی تعاملی از جمله روش‌های مشارکت مردم است.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد با اشاره به تاثیر حوزه اقتصاد و تولید در عرصه زیارت و فرهنگ گفت: موضوع اقتصاد زیارت به عنوان یک سرمایه عظیم می‌تواند جزو مولفه‌های تعالی‌بخش در مسائل مذهبی و معرفتی، یک فرصت در مسائل انقلابی و یک درآمد پایدار و گسترده در مسائل اقتصادی باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: در حوزه مسائل اجتماعی، استان یکی از بهترین ظرفیت‌های خدمات درمانی کشور است که می‌تواند به یکی از قطب های بزرگ گردشگری سلامت تبدیل شود.

دیگر خبرها

  • کلاس‌های درس دانشگاه علامه‌طباطبایی حضوری برگزار می‌شود
  • در سال جدید چه استخدام‌هایی خواهیم داشت؟
  • نشست تبیین شعار سال ۱۴۰۳ در مشهد برگزار شد
  • جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ /کدام وزارتخانه بیشترین استخدام را دارد؟
  • جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ | بیشترین استخدام‌ها در این ۲ وزارتخانه خواهد بود
  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • راهپیمایی حمایت از غزه امروز در مشهد برگزار می‌شود
  • راهپیمایی خشم و انزجار در مشهد؛ در سومین جمعه ماه مبارک رمضان
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد