Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر روسیه معتقد است بسته جدید تحریم‌های ضدروسی آمریکا در راستای مبارزات سیاسی داخلی ایالات متحده است و نمی‌تواند تاثیری بر طرح‌های ملی مالی-اقتصادی و فعالیت بانک مرکزی روسیه بگذارد. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ بین الملل اروپا آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "دمیتری مدویدوف" نخست وزیر روسیه بسته جدید تحریم‌های آمریکا را "آخرین فوران تمایلات اسکیزوئیدی(اختلال شخصیتی) مقامات سیاسی آمریکایی در مبارزه با روسیه" نامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدویدیف شب گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی با اشاره به این مسئله، گفت: «این همبستگی نیروهای سیاسی در ایالات متحده در واقع ادامه رویارویی با "دونالد ترامپ" و با استفاده از بهانه "قضیه روسیه" است. در حقیقت همه فرایندهای سیاسی و اجتماعی در این راستا اتفاق می‌افتند که بخش اعظم آن مربوط به مشکلات داخلی و مبارزات سیاسی در ایالات متحده است که به عقیده او، مشکلات داخلی در آمریکا بسیار زیاد و جدی است.

نخست وزیر روسیه همچنین تاکید کرد که تحریم‌های جدید آمریکا تاثیری بر طرح‌های ملی در عرصه مالی، فعالیت بانک مرکزی و دولت فدراسیون روسیه به منظور تقویت ثبات اقتصادی کشور نخواهد گذاشت. وی افزود: «البته تمام این مسائل نیازمند توجه دقیق کابینه وزراء و بانک مرکزی به اوضاع کنونی است.»     

سناتور روس: روسیه دیگر به تحریم‌های آمریکا عادت کرده استروسیه: به تهدیدات آمریکا درباره اعمال تحریم‌های جدید توجهی نمی‌کنیم

لازم به یادآوری است، گروهی از سناتورهای آمریکایی از هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه روز چهارشنبه پیش‌نویس قانونی را به مجلس سنا ارائه دادند که در صورت تصویب تحریم‌های جدیدی بسیار جدی علیه بخش مالی و انرژی روسیه و همچنین بدهی‌های دولتی این کشور در نظر گرفته است. این اقدامات محدودکننده به بهانه «دخالت در انتخابات آمریکا»، «نفوذ مخرب در سوریه» و «تجاوز به اوکراین» قرار است اعمال شوند. سناتورهای آمریکایی همچنین پیشنهاد تحریم بخش کشتی‌رانی روسیه به دلیل نقض آزادی رفت و آمد دریایی در تنگه کرچ را نیز مطرح کرده‌اند. مقامات مسکو پیش از این، بارها تمام این اتهامات را تکذیب کرده‌اند.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,89,1128/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار روسیه اخبار آمریکا اخبار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم

دبیرکل حزب سبز گفت: اگر بنا باشد برای کسب کرسی ریاست مجلس و ریاست کمیسیون‌ها رقابت‌های ناسالم ادامه پیدا کند، هم وقت تلف کردن است و هم موجب تضعیف مجلس می‌شود، بنابراین بهتر است رقابت‌ها را کنار بگذاریم تا رفاقت‌ها آغاز شود.

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز ایران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پرهیز از اختلاف افکنی و ستیزه‌گری در مجلس دوازدهم اظهار کرد: قطعاً سخنان رهبر معظم انقلاب هم بشارت و هم انذار بود، زیرا انتخابات بر خلاف تمام دسیسه‌ها و تبلیغات دشمن کام مردم را شیرین کرد، دشمن به دنبال این بود که مشروعیت و مقبولیت نظام را زیر سوال ببرد. اما ملت ایران از ندای رهبری تبعیت کردند.

کنعانی مقدم گفت: کسانی به دنبال اختلاف‌افکنی هستند که به وحدت مجلس آسیب خواهند زد، درصورتی که انتظار جامعه رسیدگی به مشکلات و معیشتی و اقتصادی کشور است.

وی افزود: اگر بنا باشد برای کسب کرسی ریاست مجلس و ریاست کمیسیون‌ها رقابت‌های ناسالم ادامه پیدا کند، هم وقت تلف کردن است و هم موجب تضعیف مجلس می‌شود، بنابراین بهتر است رقابت‌ها را کنا بگذاریم تا رفاقت‌ها آغاز شود.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، سلطنت‌طلبان، منافقین و همه معاندین همواره در تلاش هستند تا انتخابات و سلامت آن را زیر سوال ببرند و بر موج آن هم سوار شوند، اما مردم سیلی محکمی بر چهره منافق‌گونه ضد انقلاب زدند.

کنعانی مقدم عدم حضور برخی از سیاسیون در انتخابات و اقدام بر خلاف بیانات و تأکیدات رهبر انقلاب را به منزله حذف خود از سپهر سیاسی ایران دانست.

وی افزود: کسی رأی نمی‌دهد و به رأی دادن خود افتخار می‌کند و ۲۵ میلیون رأی دهنده را دروغ‌گو فرض می‌کند، نمی‌تواند در سپهر سیاسی کشور حرفی برای گفتن داشته باشد. فلذا این افراد میت سیاسی تلقی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی
  • مجارستان: ارتباط با روسیه را حفظ می‌کنیم
  • وزیر نفت پاکستان: ما به گاز ایران نیاز داریم
  • امیدوارم کاسبان تحریم در سال ۱۴۰۳ کم کارتر شوند!
  • پالایشگاه‌های هندی نفت بیشتری از آمریکا می‌خرند
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • تحریم‌های دولت انگلیس علیه چین
  • ۲ عضو جدید ناتو خواستار تحریم‌های بیشتر علیه روسیه شدند
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم
  • پاکستان برای خط لوله گازی ایران درخواست معافیت از تحریم‌ می‌کند