Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به تجربه ثابت شده اگر برای این مردم سرمایه‌گذاری کنیم و دست از FATF ،CFT و مذاکره با اروپا برداریم آن‌گاه می‌توانیم به رشد و توسعه دست پیدا کنیم. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قیامدشت، سید‌حسین نقوی‌حسینی ‌در مراسم شکرانه حضور در جمع مردم قیام‌دشت با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام راحل به تنهایی در مقابل دشمن خبیث که با چکمه‌های خونین خود در مقابل ملت ایران ایستاده بود تا نفس کشیدن را هم برای ما سخت کند به پا خواست و با دعوت مردم به جشنی عظیم و جهانی، جهان اسلام را لرزاند و دنیا را در مسیر عدالت قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نفوذ اسلام در کشورهای اروپایی افزود: اینکه امروز در ایام عاشورا در لندن 2 هزار نفر برای عزاداری اباعبدالحسین(ع) به دور هم جمع می‌شوند و یا در مراسم اربعین راهپیمایی می‌کنند حاصل انقلاب امام خمینی(ره) است که شهردار لندن هم برای عزاداری امام حسین(ع) احترام قائل می‌شود و در این ایام پوستر عزا بر در و دیوار نصب می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سپس با اشاره به سخنرانی سید حسن نصرالله در لبنان در مورد دستاوردهای انقلاب تصریح کرد: انقلاب اسلامی آن چنان سیلی محکمی به دشمنان وارد کرد که هنوز با همه عقده‌هایشان گیج این انقلاب هستند و طوفانی به پا کرده که تمامی عدالتخواهان از این انقلاب به نیکی یاد می‌کنند.

مشهد| همه زمینه ها برای ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی فراهم استیزد| دشمنی استکبار با ملت ایران از روز اول انقلاب آغاز شدعضو مجلس خبرگان رهبری: دشمنان انقلاب تاب‌ و تحمل حماسه عظیم 22 بهمن را نداشتند

نقوی حسینی ادامه داد: امروز شهدای هسته‌ای مردم ایران را عزتمند کردند و به تجربه نیز ثابت شده که اگر برای این مردم سرمایه‌گذاری کنیم و دست از FATF ،CFT و مذاکره با آلمان، فرانسه و غیره برداریم آن‌گاه می‌توانیم به رشد و توسعه دست پیدا کنیم، لذا باید با اعتماد به ملت فهیم و نخبه و همچنین صاحب‌نظران خود به سمت شکوفایی پیش برویم.

وی در پایان خطاب به طرفداران مذاکره با اروپا و آمریکا خاطرنشان کرد: آزمایش کردن بس است، این همه مذاکره بی‌فایده کافی است؛ چرا تکیه به ظرفیت‌های داخلی خود نمی‌کنید مردم ایران در اوج تحریم‌ها و نوپا بودن انقلابشان که کمبود اسلحه و تجهیزات داشتند 8 سال جنگ را هدایت کردند و در مقابل تمام دنیا ایستادند پس حال نیز می‌توانند از این شرایط سخت نیزر عبور کنند.

انتهای پیام/ ز

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد

به گزارش صدای ایران،باشگاه خبرنگاران نوشت: سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • عباس‌زاده: تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا می‌برد/ سوءتفاهمات بین دو کشور باید برطرف شوند+ فیلم
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و بندری برای دستیابی به تجارت ۱۰ میلیارد دلاری میان ایران و پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت‌ملی به سفر رئیسی به پاکستان