Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک ایرانی دیگر در مسابقات MMA!

طرفداری-  مازیار الهامی، تکواندوکار سابق ایران که به تازگی عزم خود را برای حضور در مسابقات MMA جزم کرده است در این باره گفت آماده رقابت با حریفم هستم. البته با توجه به سابقه فعالیتم در تیم‌ ملی کاراته بزرگسالان و تمرینات مداومی که در طول این سال‌ها داشتم، هیچ وقت از ورزش حرفه‌ای دور نبوده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازیار الهامی در پاسخ به این سوال که گویا قرار است دوم اسفندماه برای دومین بار در چارچوب رقابت‌های MMA وارد رینگ شوید و آیا آماده رقابت با حریف خود هستید یا خیر گفت:

این روزها به شدت برای حضور در این رقابت‌ها تلاش میکنم. تمرین مداومی دارم و آماده رقابت با حریفم هستم. البته با توجه به سابقه فعالیتم در تیم‌ ملی کاراته بزرگسالان و تمرینات مداومی که در طول این سال‌ها داشتم، هیچ وقت از ورزش حرفه‌ای دور نبوده‌ام. پس از پایان دوران قهرمانی در تیم ملی تصمیم گرفتم در این رشته فعالیت کنم و به همین دلیل فاصله‌ای بین تمرینات حرفه‌ای من به وجود نیامده است.

به نقل از فارس، وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد:

طبق برنامه ریزی که انجام شده دوم اسفندماه در کشور ترکیه وارد رینگ خواهم شد و قرار است با حریف ترکمنستان مبارزه کنم. این رقابت‌ها در چارچوب سازمان FFC و در شهر استانبول برگزار خواهد شد. هیچ شناختی از حریف ترکمنستانی ندارم اما این موضوع هیچ دلیل بر عدم موفقیت من نیست، چرا که می‌روم تا در استانبول حریفم را شکست بدهم. ضمن اینکه فقط می‌دانم حریف ترکمنستانی من 5 مرحله در این مسابقات مبارزه کرده و تجربه رقابت در این سازمان را دارد.

کاپیتان سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که چقدر شانس موفقیت در این رشته را برای خود قائل هستید، گفت: 

تقریبا نزدیک به سه سال است در رشته MMA به صورت حرفه‌ای تمرین می‌کنم و با توجه به اینکه MMA یک رشته ترکیبی از ورزش‌های رزمی و کشتی است، من هم به خاطر سال ها فعالیت در این رشته خیلی با این ورزش غریبه نیستم. مخصوصا اینکه در طول این سه سال مدام در رشته‌هایی که مربوط به این رشته است فعالیت کردم و تمرینات سختی را پشت سر گذاشته ام. این ورزش یک رشته ترکیبی از کشتی، بوکس و جوجیتسو است. ضمن اینکه من دی ماه سال جاری برای نخستین بار راهی کشور ارمنستان شدم تا برای نخستین بار در مسابقات MMA به صورت حرفه‌ای مبارزه کنم اما حریف ارمنی من حاضر به مبارزه کردن نشد. امیدوارم در این مرحله بتوانم با شکست حریفم مثل سال‌هایی که در تیم ملی کاراته نتیجه می‌گرفتم، پرچم ایران عزیز را بالا ببرم و پرچم دار خوبی برای کشورمان باشم. تمام تلاشم این است که در این رشته نیز نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیر هنرستان دخترانه فنی حرفه‌ای و کارو دانش کیش، گفت: دانش آموزان در دوازده رشته فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در این هنرستان مشغول به تحصیل هستند.

اکبری افزود: دویست و چهل دانش آموز در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و صدو هفتاد دانش آموز نیز در رشته‌های کار و دانش مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: نمایشگاه هفته مشاغل با هدف ارائه توانمندی‌ها و آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با بازار کار و کار آفرینی و اشتغالزایی برپا شده است.

اکبری گفت: دانش آموزان فنی و حرفه‌ای در رشته‌های گرافیک، حسابداری، معماری داخلی، شبکه، نرم افزار، طراحی و دوخت و دانش آموزان کار و دانش نیز در رشته‌های هتل داری، گرافیک رایانه، عکاسی دیجیتال، چهره سازی، خیاطی، مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده در نمایشگاه هفته مشاغل شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏