Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، یکی از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی مجازی تولید محتوای الکترونیکی براساس نیازهای ملی و فراهم سازی امکان استفاده از این محتواها برای مخاطبان مربوطه در سطح کشور است.

برنامه های آموزشی که در موکس آرمان ارائه می شوند سه نوع (آموزه، پودمان و دوره کوتاه مدت) هستند و این فراخوان تنها برای قسمت آموزه های آرمان ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزه، محتوای الکترونیکی است که به تنهایی در آرمان ارائه شده و دارای عنوان، اهداف مشخص، محتوای چندرسانه ای و منابع باشد و بدون نیاز به تعامل استاد با یادگیرندگان گویا و قابل فهم باشد.

دانشگاه های علوم پزشکی و یا شرکت های معتبر و فعال حوزه یادگیری الکترونیکی می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

درخواستها در معاونت زیرساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی بررسی می شود.

موضوع محتوا باید از برنامه های درسی گروه علوم پزشکی، مصوب شورای عالی برنامه ریزی دانشگاههای علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای، دکتری تخصصی (PhD)، تخصصی، فوق تخصصی یا فلوشیپ و یا مهارت های آکادمیک باشد.

متقاضیان می توانند درخواست های اولیه را تا ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷ ارسال کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

108 / 167 علوم پزشکی محتوا دانشگاه الکترونیکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علوم پزشکی محتوا دانشگاه الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­  دکتر بنار در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است افزود: ما در مجموع ۲۶۳ هزار دانشجو داریم که از این تعداد بیش از ۸۶ هزار دانشجوی خوابگاهی مجرد و ۸۶۴ دانشجوی خوابگاهی متأهل هستند و ۵ هزار متقاضی داریم که خوابگاه ندارند. مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد خوابگاه‌های متأهلی هزار و ۶۹ و مجموعه تخت‌های خوابگاه‌های مجردی ما ۹۱ هزار تخت است، گفت: با توجه به فرسودگی برخی خوابگاه‌ها و پذیرش دانشجویان جدید حدود ۵۷ هزار تخت نیاز داریم که باید اضافه شود.

دیگر خبرها

  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۳۱ فروردین
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان