Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طرح این موضوع که چرا باشگاه ماشین سازی پیش از بازی استقلال و تراکتورسازی بار دیگر بدهکاری باشگاه استقلال در قبال انتقال داریوش شجاعیان را طرح می کند، باری از گناهِ کم کاری آبی‌ها در قبال پرداخت بدهی‌شان نمی‌کاهد. اما این سئوال را به ذهن متبادر کرده است که چرا قبل از بازی با تراکتورسازی باید این بحث بار دیگر داغ شود؟

قانونگذار در فوتبال هرگونه مالکیت، مدیریت، مشارکت و حتی دخالت‌های رسمی و غیر رسمی را در فوتبال بین دو یا چند باشگاه منع کرده است و این قانون به راحتی در فوتبال ایران زیر پا گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید تبریزی‌ها با اسنادی که ارائه داده‌اند مالکیت مشترک دو باشگاه ماشین سازی و تراکتورسازی را به ظاهر از نظر قانونی رد کرده باشند، اما هنوز ابهاماتی در این خصوص و ارتباط این دو باشگاه وجود دارد.

به همین دلیل است که حتی اگر ماشین سازی در قامت طلبکار، وصول مطالباتش را از باشگاه بدهکار پیگیری کند، این حق خواهی ایجاد شائبه نماید. 

سئوال مهمی که این روزها برای استقلالی‌ها ایجاد شده این است که چرا مسئولان باشگاه ماشین سازی در آستانه دیدار این تیم با تراکتورسازی یا داریوش شجاعیان و بدهکاری آبی‌ها افتاده‌اند.

کد خبر 4542575 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی تبریز تیم فوتبال استقلال تهران داریوش شجاعیان لیگ برتر فوتبال ایران ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور

مدافع استقلال به دیدار مقابل تراکتور هم نخواهد رسید.

به گزارش مشرق، رافائل سیلوا مدافع استقلال که به دلیل آسیب دیدگی در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشت به دیدار برابر تراکتور نخواهد رسید.

سیلوا این روزها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند زودتر به تمرینات و میادین برگردد اما به نظر می‌رسد استقلال برای این بازی هم نمی‌تواند از وجود مدافع خود استفاده کند.

آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدارهای آتی نخواهد داشت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟