Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴۶ تشکل دانشجویی دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان با ارسال نامه‌ای، ضمن حمایت از تلاش‌های سپاه پاسداران، اقدام تروریستی در محور خاش-زاهدان را محکوم‌کردند. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، قریب به 50 تشکل دانشجویی دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان با ارسال نامه‌ای خطاب به سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه ضمن حمایت از تلاش‌های سپاه پاسداران، اقدام تروریستی در محور خاش-زاهدان را محکوم‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه‌ به شرح زیر است:

آیت الله سبحانی: تروریست‌های حمله انتحاری سیستان و بلوچستان به سزای اعمالشان برسندتسلیت لاریجانی برای شهادت نیروهای سپاه در حمله انتحاری زاهدانتازه‌ترین اخبار حمله انتحاری به اتوبوس حامل رزمندگان سپاه|سرلشکر جعفری: انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت/ اعلام جزئیات تشییع شهدا+ اسامی و عکس

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
"بکشید مارا ملت ما بیدار‌تر می شود"
 امام خمینی(ره)

حضور سردار سرافراز سپاه اسلام سرتیپ پاسدار مارانی

بار دیگر ایادی گمراه و خود فروخته جرثومه‌های فساد منطقه به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا تعدادی از بهترین جوانان این ملت را با انجام اقدامی کور به شهادت رساندند، شهادت ارثی است که امثال این شخصیت‌های عزیز از موالیان خود برده‌اند؛ و جنایت و ستمکاری نیز ارثی است که امثال این جنایتکاران تاریخ از اسلاف ستم پیشۀ خود میبرند. شهادت این پاسداران که هدف مجاهدت در راه اهداف اسلام را برای خود برگزیده‌اند به دست اشخاص جنایتکاری که عمری به خونخواری و ستم پیشگی گذرانده اند عجیب نیست؛ زیرا "کسی که لباس سپاه پاسداران را بر تن می‌کند تنها یک تعهد داده و آن شهادت است". عجیب آن است که مجاهدان راه حق در بستر بمیرند. ‌

فرمانده عزیز ما...

حال که با ریخته شدن خون این عزیزان خط مقدم بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این یادگار گرانقدر امام راحل(ره) چه در جبهه برون مرزی و چه در داخل مرزهای کشور بیش از پیش بر همه روشن شده است جز کسانی که خود را به خواب زده اند!، سعی در تضعیف این نهاد و عدم حمایت از آن توسط مسئولین کشور در ذهن ما دانشجویان گزینه‌ای جز خیانت آشکار را متصور نخواهد کرد و ازین پس جریان دانشجویان انقلابی در برابر این قبیل کوته‌بینی‌ها سکوت نکرده و بدون اغماض عاملان آن را ‌نزد مردم رسوا خواهد کرد.

سردار عزیز...

بطور قطع آن تصویری که در ذهن ما از صلابت سپاه اسلام به فرماندهی مجاهدانی چون شما وجود داشته و در دل صغیر و کبیر اشرار از بین المللی‌اش گرفته تا ایادی خود فروخته‌اش با چنین تحرکات کور و از سر عجز و ناتوانی نه تنها کمترین آسیبی نخواهد دید بلکه ما را بیش از پیش به حرکت درست شما در مسیر نورانی انقلاب مطمئن خواهد کرد، لازمه یک انقلاب فداکارى است، لازمه یک انقلاب شهادت و مهیا بودن براى شهادت است. قربانى شدن و قربانى دادن در راه انقلاب و پیروزى آن اجتناب ناپذیر است به ویژه انقلابى که براى خداست و براى دین او، براى نجات مستضعفان است و براى قطع امید جهان خواران و مستکبران از ادامه زورگویی هایشان؛ شهید دادن براى یک انقلاب بزرگ نشانه یک پیروزى و نزدیک شدن به هدف است.

مگر اسلام از شهادت 72 تن برگزیدگان خدا در حکومت جبار بنى امیه خسارت دید؟ و انقلاب عظیم ایران از شهادت هفتاد و چند تن در یک لحظه و هزاران جوانان بزرگوار عاشق خدا و شهادت خسارت دید؟! یا اینکه همین خون ها سبب دوام نهضت شد، حاشاکه ما خوف از شهادت در راه خداوند داشته باشیم.

اینک عده ای که خود را جیش العدل! میخوانند و مدعی خدمت به مردم و قیام براى عدالت هستند در بیغوله ها خزیده و چونان بزدلان در اوج ناتوانی برای رودرویی مستقیم با رزمندگان اسلام دست به انجام عملیات‌های کور و بدون هدف میزنند، چهره کریهِشان آشکار شده و ناجوانمردانه چنین خدمتگزارانى را از این مردم مى گیرند، و چون دزدان از سوراخ درآمده و غافلگیرانه این گونه مردان فداکار براى ملت و قشر محروم را از محرومین مى ستانند و آن را به حساب قدرت خویش مى آورند و فتحى بزرگ براى خود و اربابان خود مى دانند؛ چه کسى اولى تر از رزمندگان سپاه پاسداران  به شهادت است امثال این شهیدان بزرگوار که از پاسداران متعهد و فداکار اسلام هستند و در تمام صحنه هاى انقلاب حضور دارند، یار و مددکار گرفتاران و مستمندان هستند و عمر عزیزشان را صرف در راه پیروزى اسلام و رفع مشکلات انقلاب مى کنند و براى خدمت به خلق و انقلاب سر از پا نمى شناسند. هر جا زلزله مى شود سپاه براى ترمیم خرابی‌ها حاضر است؛ هر جا که سیل مى‌آید پاسداران میهن و انقلاب در صف مقدم براى دستگیرى خلق خدا حاضرند. هر‌جا که عده ای امنیت را از مردم گرفته و شرارت می‌کنند پاسداران جان برکف سپاه جهت نگهبانی و حراست از مردم میهن وارد صحنه می‌شوند.

در پایان ما دانشجویان استان سیستان و بلوچستان و فرزندان شما در خط مقدم فرهنگی و تولید علم کشور در این مصیبت‌هاى بزرگ، که نشانه شکست حتمى دشمنان اسلام و کشور و عجز و ناتوانى و خودباختگى آنان است، هر‌چه بیشتر مصمم، و در راه هدف اعلاى اسلام و قرآن مجید بر مجاهدات خود افزوده و از پاى نمی‌نشینیم، همچنین این حادثه را به پیشگاه مقدس بقیة الله الاعظم- روحى فداه-‌، امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و ملت عزیز تبریک و تسلیت عرض مى کنیم و از خداوند تعالى براى این شهیدان رحمت و مغفرت، براى ملت بزرگ ایران اسلامی صبر و اجر و براى خانواده محترم این بزرگواران صبر جمیل و اجر جزیل، خواهانیم. 

والسلام علیکم والرحمه الله و برکاته

بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستانبسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدانبسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدانبسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زاهدانبسیج دانشجویی دانشگاه زابلبسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زابلبسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زابلبسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابلبسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی زابلبسیج دانشجویی دانشکده صنعت و معدن خاشبسیج دانشجویی دانشکده بهداشت و سلامت خاشبسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خاشبسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خاشبسیج دانشجویی دانشگاه ولایت ایرانشهربسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایرانشهربسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهربسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ایرانشهربسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی سراوانبسیج دانشجویی دانشگاه آزاد سراوانبسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سراوانبسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نیکشهربسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نیکشهربسیج دانشجویی پردیس شهید مطهری دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستانبسیج دانشجویی پردیس رسالت دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستانبسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید عارفیبسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید باهنربسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید حیدری‌خبازبسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی زاهدانبسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی زاهدانبسیج دانشجویی مدرسه عالی شهیدمطهری زاهدانبسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهاربسیج دانشجویی دانشگاه آزاد چابهاربسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور چابهارانجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان انجمن اسلامی مستقل دانشگاه زابل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهارجامعه اسلامى دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستانجامعه اسلامى دانشجویان دانشگاه علوم پزشکى زابلجامعه اسلامى دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامى واحد زاهدانجامعه اسلامى دانشجویان دانشگاه زابلجامعه اسلامى دانشجویان دانشگاه علوم پزشکى زاهدانکانون کفا دانشگاه سیستان و بلوچستانهیئت دانشجویی متوسلین به چهارده معصوم دانشگاه سیستان و بلوچستانکانون قرآن و عترت دانشگاه سیستان و بلوچستانهیئت محبین آل عبا دانشکده صنعت و معدن خاش

انتهای پیام/ ز

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور

گردهمایی سه روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، گردهمایی سه روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور امروز _چهارشنبه ۵ اردیبهشت_ در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد.

ابراهیم نعیمی مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان در آئین افتتاحیه این همایش اظهار کرد: مدیران مراکز مشاوره و مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های کشور گرد هم جمع شدند تا نظام مسائل جسمانی و روانی و اجتماعی جامعه دانشجویی را بحث و بررسی کنند، زیرا جنس مسائل هر دانشگاه متفاوت و در حال تغییر است.

وی ادامه داد: لازم است مدیران هم‌اندیشی داشته باشند و این تغییرات را در نظام مسائل بررسی و چالش‌ها را در جلسات و کمیسیون‌ها مطرح کنند و برای برون‌رفت از این چالش‌ها به راهکارهای اجرایی و محکم برسند.

نعیمی بیان کرد: قطعاً دانشجویانی که وارد دانشگاه می‌شوند، متولدین دهه ۸۰ هستند که سن نوجوانی را به تازگی پشت سر گذاشته‌اند و چالش‌هایی را پیش رو دارند که همکاران مشاوره دانشگاه‌ها هم، نوع برخوردشان و هم تلاش آنها برای حل نظام مسائل دانشجویان متفاوت است که امیدواریم در این جلسات با استفاده از تجربیات و آخرین پژوهش‌ها و یافته‌هایی که به اشتراک می‌گذارند، به شرایط بهتر دست پیدا کنیم.

غلامرضا رضایی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این همایش ضمن بیان ظرفیت‌های دانشگاه سیستان و بلوچستان، دستاوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها را تشریح کرد.

وی افزود: قبل از انقلاب سیستان و بلوچستان کمترین بهره را از مراکز آموزش عالی داشت اما به برکت انقلاب اسلامی اکنون بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی این استان در حال تحصیل هستند و سرانه مراکز آموز عالی در این منطقه افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه سیستان و بلوچستان ۱۱ هزار دانشجو دارد، گفت: این دانشگاه در تمام شاخص‌های وزارت علوم در طول عمر انقلاب اسلامی رشد داشته است.

رضایی با اشاره به عملکرد مرکز مشاوره دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: مرکز بهداشت و مشاوره این دانشگاه نسبت به سال‌های قبل بسیار متحول شده است.

حجت‌الاسلام عبدالواحد بامری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این همایش اظهار کرد: این استان در میان افکار عمومی به عنوان رنگین‌کمان فرق و مذاهب به شمار می‌آید، شهدای شاخصی همچون شهید میرحسینی دارد و کوچک‌ترین شهید کشور شهید سبیل اخلاقی در نیک‌شهر است.

وی ادامه داد: یکی از رویش‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در استان، وجود این دانشگاه است که ۴۲۰ نفر هیئت علمی و ۵۰ استاد تمام دارد و در سال گذشته در میان رتبه‌بندی کشور رتبه ۱۲ را از لحاظ علمی و آموزشی کسب کرد.

زهرا نیکبخت، مدیر مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه سیستان و بلوچستان، نیز در این همایش اظهار کرد: رویکرد دفتر مشاوره در ابتدا پیشگیرانه است که با استفاده از مشاوران و کارشناسان مربوطه در این راستا اقدام می‌کنیم.

وی ادامه داد: ۱۲ مشاور و روانشناس در دانشگاه سیستان و بلوچستان در راستای کمک به دانشجویان تلاش می‌کنند تا در ارائه خدمات به دانشجویان اقدامات ارزنده‌ای انجام شود.

کد خبر 747515

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم