Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: مردم با همه سختی‌ها و اختلاف نظر گروه‌های مختلف سیاسی، دلخوش به امنیت موجود هستند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، شکراله حسن بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: ملت ایران روز ۲۲ بهمن ماه با حضور در راهپیمایی ازآرمان‌های امام راحل، انقلاب و مقام معظم رهبری حمایت و بیعت تازه‌ای با نظام داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مردم با همه مشکلات و سختی‌ها و در شرایطی که شبکه‌های مختلف رسانه‌های خارجی از مدت‌ها قبل برنامه ریزی و اعلام کردند؛ مردم ایران حضور کمرنگ خواهند داشت، اما یکبار دیگر حضور یافتند و ثابت کردند پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب باعث می‌شود مسئولیت مسئولان سنگین‌تر شود تصریح کرد:ما مسئولان باید تلاش کنیم در هر رده خدمت رسانی بیشتری به مردم داشته باشیم و مسایل و مشکلات مردم را کاهش دهیم.

حسن بیگی گفت: خیلی از مشکلات امروز جامعه با وجود جنگ اقتصادی و روانی دشمن، ناشی از سوء مدیریت برخی مدیرانی است که با دولت هماهنگ نیستند نمونه آن مشکلاتی است که اخیرا در توزیع گوشت شاهد هستیم این در حالی است که شرایط سخت تری از امروز را در دوران جنگ تجربه کردیم و در توزیع اقلام اساسی با مدیریت پیش رفتیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به معارفه معاون جدید امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: آقای گودرزی که پیش از این مدیریت اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری را به عهده داشتند به خوبی در شرایط مختلف این بخش را مدیریت کردند و با حمایت استاندار و حکم وزیر کشور به عنوان معاون جدید امنیتی و انتظامی استانداری معرفی می‌شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران ادامه داد: حفظ امنیت در استان تهران حساسیت ویژه‌ای دارد و به دلیل حضور گردشگران، سفرا و سرمایه گذاران در استان تهران اهمیت بیشتری می‌یابد و وظایف این حوزه سنگین است.

حسن بیگی با تاکید براینکه مردم با همه سختی‌ها و اختلاف نظر گروه‌های مختلف سیاسی، دلخوش به امنیت موجود هستند گفت: متوسط چهار تجمع به طور روزانه در بخش صنفی، اقتصادی و سایر موضوعات در استان تهران شاهد هستیم و با مدیریت صحیح حوزه امنیتی و انتظامی و برنامه ریزی صحیح کنترل می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن بیگی استانداری مدیریت راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه سرویس مدارس استثنایی تهران ۲۸ برابر شد

به گزارش همشهری آنلاین، سید احمد علوی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، اظهار کرد: به دلیل گستردگی و حجم فعالیت ها انتظار است که نهادهای مختلف به سازمان بهزیستی یاری رسانند.

او ادامه داد: مدیریت شهری در ادوار مختلف و به ویژه در دوره جدید تلاش کرده که به وظایف خود در موضوع معلولان عمل کند.

علوی گفت: اعتبار مدیریت شهری جدید در موضوع سرویس های مدارس استثنایی در روزهای نخست فعالیت خود حدود ۷ میلیارد تومان بود اما امروز در بودجه ۱۴۰۳، به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

کد خبر 844577 برچسب‌ها شهردارى تهران خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس

دیگر خبرها

  • نشست مدیریت بحران در استانداری هرمزگان/ بارش‌ها در هرمزگان شدید است
  • بودجه سرویس مدارس استثنایی تهران ۲۸ برابر شد
  • سودجویان زیر ذره‌بین شهرداری؛ حریم این منطقه دردسرساز شد
  • سودجویان حریم شهر زیر ذره‌بین شهرداری | حریم این منطقه دردسرساز شد
  • پرداخت بیش از ۱۲۸۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام در دو سال گذشته
  • جشن وحدت مردم پس از وعده صادق+ عکس
  • امنیت روز عید به خوبی تامین شد
  • تصویری قدیمی که بعد از نماز جمعه کاظم صدیقی وایرال شد /چرا صدیقی مانند معاون اول قوه قضاییه استعفا نمی‌دهد؟
  • تصمیم تقسیم استان تهران با منطق و عقلانیت مدیریت شود
  • وحدت به جای تخریب و تفرقه