Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید رضا فاطمی امین شامگاه پنجشنبه در مراسم معارفه مدیرعامل جدید موسسه فرهنگی قدس که در اداره مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد گفت: آستان قدس رضوی از جمله نهاد‌های مهم و تاثیرگذار کشور است که اعتبار و امکانات لازم برای پیشبرد منویات رهبر معظم انقلاب برای پیشرفت در دهه پنجم انقلاب را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های فرهنگی و خبری آستان قدس رضوی در حوزه‌های رسانه‌های مکتوب و مجازی بهره کافی را ببریم و رویکرد تمدن سازی را با جدیت و پشتکار دنبال کنیم.
سید نظام الدین موسوی معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی نیز در این مراسم گفت: سال گذشته با تدبیر تولیت معزز آستان قدس رضوی، تجمیع و هم افزایی فعالیت‌های رسانه‌ای این مجموعه فرهنگی از جمله موسسه فرهنگی قدس در قالب معاونت ارتباطات و رسانه در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد:خوشبختانه در یک سال گذسته تلاش‌های خوبی برای رفع مشکلات ساختاری وتحولات محتوایی در این موسسه رقم خورد. همچنین در زمینه ورود به عرصه‌های جدید اطلاع رسانی و تهیه و تولید محتوای مناسب و در خور شان روزنامه آستان قدس رضوی با استفاده از طرفیت جوانان و نخبگان انقلابی مشهد اقدامات خوبی صورت گرفته است که ادامه خواهد یافت.

در پایان این مراسم رضا خوراکیان به عنوان مدیرعامل جدید موسسه فرهنگی قدس معرفی شد.   انتهای پیام//ج.ر   آستان قدس رضوی رویکرد تمدن سازی را با قوت دنبال می کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی تمدن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۰ درصدی ارجاع پرونده به موسسه‌های داوری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیماف مرکز اردبیل یوسف خدادادی در دیدار مدیران کانون موسسات داوری اردبیل با اشاره به عملکرد این موسسات در سال ۱۴۰۲ گفت: موسسات داوری باید بیش از پیش نسبت به تسهیل و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها اقدام کنند تا کار‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود و رضایت‌مندی عمومی از عملکرد این موسسات افزایش یابد.
وی با تشریح اهمیت موسسات داوری در رفع خصومت‌ها و اختلاف‌ها و در نتیجه کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری افزود: موسسات داوری دارای ظرفیت‌های بسیاری هستند که به طور مسلم با ارجاع پرونده‌ها به این موسسات، طرف‌های پرونده می‌توانند از مزیت‌های آنها بهره‌مند شوند.
رئیس کانون موسسات داوری استان اردبیل با اشاره به ضرورت آشنایی اقشار مختلف مردم با مزیت‌های موسسات داوری، بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای ترویج توسعه استفاده از داور در جامعه تاکید کرد.
وی اضافه کرد: تسریع و تسهیل در رسیدگی‌ها، در دسترس بودن داور‌ها و کاهش هزینه‌های رسیدگی به اختلاف‌ها بدون نیاز به مراجعه به محاکم قضایی از جمله مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از موسسات داوری است.
خدادادی یادآور شد: ارجاع پرونده‌ها به موسسات داوری البته دارای شرایطی است، از جمله اینکه طرف‌های معامله باید در مرحله امضای قرارداد‌ها شرط مراجعه به داوری در صورت لزوم را مد نظر قرار داده و در آن درج کنند.
مجوز فعالیت برای ۵۳ موسسه داوری تا کنون در استان اردبیل صادر شده است.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات «آبرسانی» آستان قدس رضوی در پهنه سیستان
  • اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی
  • افزایش ۴۰ درصدی ارجاع پرونده به موسسه‌های داوری در اردبیل
  • برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی
  • مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد
  • وظیفه اصحاب رسانه هدایت جامعه به سوی نیکی ها و فضیلت هاست
  • برادران نفیس قرآن
  • نقاره‌نوازی؛ آیینی کهن در حرم امام رضا (ع) /۱/
  • همه فعالیت‌ها در خوی باید پیوست فرهنگی رسانه‌ای داشته باشد
  • نشان خادمی آستان قدس رضوی به میزبانان محفل اعطا شد