Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید رضا مرتضویان رئیس بیمارستان فوق تخصصی شهید آیت‌الله صدوقی اصفهان گفت: شرایط مجروحان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان که در اصفهان بستری هستند پایدار است و اقدامات تشخیصی انجام شده است.

وی افزود: برخی ملاحظات درمانی این مجروحان مدنظر است که شرایط آنها تحت کنترل قرار دارد و انشالله به زودی نزد خانواده‌های خود بازمی‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جزئیات حمله انتحاری علیه اتوبوس نیروهای سپاه/ انتقال پیکر شهدای حادثه تروریستی به پزشکی قانونی/ شمار شهدا افزایش یافت+ اسامی شهدا و تصاویر

رئیس بیمارستان فوق تخصصی شهید آیت‌الله صدوقی اصفهان با اشاره به وضعیت مجروحان بستری در زاهدان گفت: مجروحان بستری در زاهدان نیز تحت درمان هستند و انشالله با بهتر شدن شرایط درمانی برای ادامه درمان به اصفهان منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/ ب

جزییات جدید از مجروحان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه تروریستی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی منطقه بلوچستان در جنوب استان خبر داد. - اخبار استانها -

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان ز شکسته شدن رکورد بارش 10 ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی منطقه بلوچستان در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از ایستگاه‌های چابهار 146.4، زرآباد 270، کهیر 121، کنارک 247، شارک 247، پلان144، تیس 141، مومان143، بانست 175 و بریس 117 میلیمتر بارندگی گزارش شده که رکوردهایی جدید محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه  گزارش این میزان بارش از این 10 ایستگاه از بدو تاسیس تاکنون بی سابقه بوده است، داد: از 155 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شده، از زاهدان 29.5، راسک 47، نیکشهر 92.1، ایرانشهر 79.5، بمپور 91.5، دلگان67، خاش 30.1، سراوان 45، مهرستان 66، نصرت آباد 7.5، میرجاوه 3.5، زابل 8.7 و زهک 13.3 میلیمتر باران گزارش شد.

حیدری بیان کرد: از پنجشنبه در سطح استان به ویژه ارتفاعات شرقی و جنوبی استان رگبار بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توصیه می‌شود از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه ها خودداری، از محصولات کشاورزی محافظت، از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در ترددهای جاده‌ای احتیاط شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان