Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@14:06:18 GMT

پیام آیت ا.مکارم درپی‌شهادت پاسداران

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۱۲۶۸

آیت الله مکارم شیرازی اعلام کرد: به یقین آن ها به رحمت الهی رسیدند و در جوار پروردگار زنده‌اند و جانیان تبهکار به کیفر جنایت خود در دنیا و آخرت خواهند رسید. ناطقان: در پیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی آمده است: جنایت وحشیانه گروهی از ددمنشان تکفیری که موجب شهادت جمعی از عزیزان ما شد و جمع دیگری را مجروح ساخت، مایه تأسف شدید گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه این پیام آمده است: به یقین آن ها به رحمت الهی رسیدند و در جوار پروردگار زنده‌اند و جانیان تبهکار به کیفر جنایت خود در دنیا و آخرت خواهند رسید.

در پیام این مرجع تقلید تأکید شده است: اینجانب شهادت این عزیزان را به مردم کشورمان مخصوصا به سپاهیان عزیز و خاصه به خانواده های محترم آن ها صمیمانه تسلیت می گویم.  علو درجات این عزیزان و بهبود کامل مجروحان و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند بزرگ مسألت دارم.

منبع: فارس برچسب ها: آیت الله مکارم شیرازی ، پیام تسلیت ، شهادت پاسداران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آیت الله مکارم شیرازی پیام تسلیت شهادت پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات علیه اسرائیل طلیعه فتح است

 آیت الله جوادی آملی در پی عملیات مقتدرانه نیرو‌های مسلح علیه دشمن صهیونیستی، پیام صادر کرد که به شرح زیر است:

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم 

بسم الله الرحمن الرحیم 

محصول پر برکت ماه مبارک رمضان، فتح الهی است؛ ماهی که در آن قرآن نازل شد و قرآن، جامعه اسلامی را به فتوحات فرا می‌خواند، دعوت کتاب و سنت الهی این است که ظلم را هیچ ملتی جز ملت زبون و ضعیف و ذلیل قبول نمی‌کند .

«لَا یحتمل الضَّیمَ الا الذَّلِیل»
 
احتمال یعنی تحمل، یعنی زیر بار ظلم رفتن، این بیان نورانی امام آن است که ستم را جز ملت زبون و ضعیف، احدی تحمل نمی‌کند.

ماه مبارک رمضان که ماه قرآن بود، ماه عزیز پرور و عزتّمدار بود، یک؛ فتوحاتی که قرآن وعده می‌دهد که بخشی از آنها به وسیله این عزیزان ما و این بزرگواران ما و این سرداران ما و این ارتشی‌ها و سپاهیان گرانقدر ما انجام دادند که حشر همه آنها با خاندان عصمت و طهارت باشد، این طلیعه فتح است.

در قرآن فرمود فتح قریب داریم، فتح مبین داریم، اما ﴿إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ﴾
 
اسرائیل جنایتکار باید بداند اینها فتح قریب است از یک سو، فتح مبین است از سوی دیگر، این دو، طلیعه امر را وعده می‌دهد. اما فتح مطلق که نه به قرب متصف است نه به معیّن بودن متصف است، فتح مطلق است، فتحی است خانمان برانداز، فتحی است که اسراییل را ریشه کن می‌کند و غزه و امثال غزه را نجات می‌دهد و مقاومت را می‌پروراند و شهدای مقاومت را با شهدای کربلا محشور می‌کند، آن فتح مطلق است. در قرآن فتح مطلق مقابل ندارد، اما فتح قریب و فتح مبین چرا، اما فتح مطلق إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ هیچ مقابلی ندارد.

این عزیزان با دقت نظامی از یک سو، با بررسی همه جوانب امنیتی از سوی دیگر، با هشدار‌های قبلی از سوی سوم، با بیان کردن اینکه دیگر بار صهیونیست به فکر جرم و جنایت نسبت به جامعه اسلامی عموماً و غزه و امثال غزه خصوصاً و نظام پر برکت و مقتدر جمهوری اسلامی بالاخص نیافتد، این کار‌ها را دیشب انجام دادند.

بنازیم دستی که انگور چید
مریزاد پایی که در هم فشرد 

اگر این می‌است، این شراب طهور است، انگور را همین عزیزان چیدند، با دست این‌ها فشرده شد، با آن شراب طهور جامعه لذت می‌برد و غزه عزیز یک شبی را به آسایش و آسودگی به سر می‌برد. 

من مجدداً این بزرگواری را، این دلیری را، این سلحشوری را به همه مردان و زنان ایران اسلامی تهنیت عرض می‌کنم و از ذات اقدس الهی مسالت می‌کنم به همه عموماً، به فرد فرد بزرگوارانی که در این کار عظیم سهمی داشتند خصوصاً، سعادت و سیادت دنیا و آخرت مرحمت کند و این نظام اسلامی را از هر گزندی حفظ نماید تا بتوانیم و آن لیاقت را داشته باشیم که به بارگاه و پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، تقدیم کنیم.
 
غفر الله لنا و لکم
والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • عملیات علیه اسرائیل طلیعه فتح است
  • پیام آیت‌الله مکارم شیرازی درباره عملیات «وعده صادق»
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام تشکر آیت‌ الله مکارم‌ شیرازی از عملیات وعده صادق
  • پیام آیت الله مکارم‌شیرازی درباره عملیات وعده صادق