Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:22:25 GMT

دردسر تازه راموس پس از اقرار به دریافت کارت زرد عمدی

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۱۳۰۳

دردسر تازه راموس پس از اقرار به دریافت کارت زرد عمدی

تهذان- ایرنا- اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اظهارات «سرخیو راموس» کاپیتان تیم رئال مادرید را مبنی بر دریافت عمدی کارت زرد مقابل آژاکس در یک هشتم لیگ قهرمانان، مورد تحقیق و بررسی قرار می دهد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، روزنامه آ. اس اسپانیا نوشت: مدافع کهکشانی ها اگرچه در بازی مقابل نماینده هلند ششصدمین بازی خود را در پیراهن سفیدپوشان جشن می گرفت اما در دقایق پایانی بازی به دلیل تکلی غیرضروری روی پای «کاسپر دالبرگ» با کارت زرد داور جریمه شد؛ کارت زردی که برای راموس بدین معنا است که وی بازی برگشت را در سانتیاگو برنابئو از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما این پایان ماجرا نبود و راموس پس از اتمام بازی اذعان داشت که با نیت قبلی کارت زرد دریافت کرده تا در آستانه صعود احتمالی به یک چهارم، بدون کارت زرد و با حاشیه امنیت پا به زمین بازی بگذارد اما تصاویر منتشر شده از وی در حالی که از کادرفنی نیمکت رئال تاییدیه گرفتن کارت زرد عمدی را طلب می کند، نقشه های وی را برای پیروز شدن در پرونده مذکور نقش بر آب خواهد کرد.
با این وجود، اگرچه راموس بعد از رسانه ای شدن ماجرا هرگونه تعمدی را در موضوع مذکور رد کرده اما یوفا از آغاز تحقیقات در خصوص اظهارات پس از بازی وی خبر داده است.
سفیدپوشان چهارشنبه شب گذشته در دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه یوهان کرایوف آمستردام، با نتیجه 2 بر یک میزبان خود را شکست دادند.
ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سرخيو راموس رئال مادريد كارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکرم عفیف، شجاع خلیل‌زاده را به یک دردسر بزرگ گرفتار کرد!

شجاع خلیل‌زاده که در دقیقه ۱+۹۰ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ روی اکرم عفیف مرتکب خطا شد و از داور کویتی مسابقه کارت قرمز گرفت، دیدار رفت با ترکمنستان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را از دست داد.

براساس اعلام کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) خلیل‌زاده به دلیل این خطا باید دو هزار دلار جریمه نقدی را طی ۳۰ روز پس از تاریخ ابلاغ، به حساب AFC واریز کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا اخطار داده است در صورت تکرار تخلف مشابه، مدافع تیم ملی ایران با مجازات شدیدتری روبه‌رو خواهد شد.

منبع: تسنیم

tags # پرسپولیس سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • پدیده عجیب کورش کمپانی چگونه شکل گرفت؟/ چرا همه این‌قدر دیر متوجه شدند؟
  • رژیم صهیونیستی به ناتوانی در شکست حماس اقرار کرد
  • اکرم عفیف، شجاع خلیل‌زاده را به یک دردسر بزرگ گرفتار کرد!
  • دردسر تکراری گواردیولا؛ جان استونز مصدوم شد / عکس
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • مدافع پرسپولیسی، از بازی بعد محروم شد
  • آسفالت‌ فرسوده خیابان های سراوان دردسر ساز شد
  • مرحله دوم اخراج پناهجویان افغانستانی از پاکستان
  • پاکستان مرحله جدید اخراج پناهجویان افغان را شروع می‌کند
  • تمرینات خانگی سرخیو راموس در وقفه بازی های ملی با قدرت ادامه دارد! / فیلم