Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@23:43:34 GMT

افزایش عوارض شهری موجب فشار اقتصادی بر مردم است

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۱۳۳۳

افزایش عوارض شهری موجب فشار اقتصادی بر مردم است

عضو شورای شهر یزد با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا آنچه به نظر صحیح می‌آید، انجام شود، گفت: افزایش عوارض شهری موجب فشار اقتصادی بر مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو شورای شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در رابطه با نوشتن نامه اعتراضی خود بابت مصوبه افزایش عوارض شهری اظهار کرد: شرایط امروز جامعه و فشارهایی که به مردم می‌آید، ایجاب می‌کند که تا جایی که می‌توانیم از این فشار بکاهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید هاشم پاک‌نژاد خاطرنشان کرد: طبیعتاً ما نیز در قبال مصوبه شورا مسئولیت داریم ولو اینکه مخالف آن باشیم؛ اما درنهایت باید تلاش کنیم تا آنچه به نظر صحیح می‌آید، انجام شود نه آنچه صرفاً مصوب شده است.

وی ادامه داد: البته این به معنای مخدوش کردن زحمت همکاران خودمان نیست؛ آن‌ها هم دیدگاه خاص خود را دارند و بر اساس آن دیدگاه به جلو می‌روند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی در رابطه با مصوبه افزایش تعرفه عوارض تصریح کرد: اینکه گفته می‌شود افزایش عوارض فقط در بخش تخلفات ساختمانی تصویب شده است، نادرست بوده بلکه مصوبه افزایش عوارض شامل همه پارامترها ازجمله تخلفات ساختمانی، صدور پروانه و ... خواهد شد.

پاک‌نژاد افزود: علاوه بر این نحوه محاسبه تعرفه عوارض به این صورت است که در صورت تقسیط با 15 درصد افزایش باید پرداخت شود و در مصوبه جدید این رقم به 24 درصد افزایش رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: البته شهر هزینه دارد و شهرداری باید متکی به این درآمدها باشد؛ اما دیدگاه ما این است که فعلاً و با توجه به اوضاع اقتصادی مردم می‌توانیم با مقداری صرفه‌جویی کار را پیش ببریم.

پاک‌نژاد افزود: شرایط امروز جامعه و فشارهایی که به مردم می‌آید و با توجه به اینکه افزایش عوارض شهری از مرحله تصویب گذشته بود باعث شد که ما نامه‌ای تهیه کنیم.

چهار عضو شورای شهر سید هاشم پاک‌نژاد، حاج مرتضی شایق، محسن ابو ترابی و مهدی کاشفی زاده با ارسال نامه‌ای به فرماندار نسبت به افزایش بی‌رویه تعرفه عوارض سال ۹۸ که اخیراً توسط شورا تصویب گردیده اعتراض کردند.

انتهای پیام/3857

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مصطفی مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • رئیس جمهور وارد شاهرود شد
  • «مصطفی مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟
  • چرا حقوق و مالیات‌ها در کشور متناسب نیست؟
  • آنچه در دور اول سفر رییس جمهور به سمنان گذشت
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید