Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه هدف دشمنان جمهوری اسلامی از عملیات تروریستی در سیستان و بلوچستان ایجاد آرامش برای خودشان بود اظهار کرد: این عملیات کور نشانگر شکست واضح آمریکایی‌ها در همه راهبردهایشان درزمینهٔ های مختلف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی در خصوص حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان در گفتگو با دیار آفتاب؛  گفت: آمریکایی‌ها برای جمهوری اسلامی سناریوی مفصلی طراحی کرده بودند و فکر می‌کردند که این ایام، ایامی است که کشور ایران درگیر یک جنگ داخلی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با اشاره به تلاش آمریکایی‌ها برای جلوگیری از جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: به‌هرحال ضدانقلاب، اشرار و معاندین را جمع کرده و متحد شده بودند تا این نقش را برای آمریکایی‌ها ایفا کنند ولی حضور مردم و بیداری سیستم اطلاعاتی کشور و تلاش بسیاری از سربازان گمنامی که دشمن را رصد می‌کردند و فعالیت‌ها را خنثی می‌کنند، باعث شد تا طراحی‌های آمریکا با شکست مواجه شود.

وی ضمن بیان اینکه به دلیل این شکست، در این چند روز دشمنان جمهوری اسلامی به‌شدت به‌هم‌ریخته و عصبانی‌اند تصریح کرد: به دنبال این بودند که با اجلاس ورشو یک اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی ساماندهی کنند و از ظرفیت این افراد معاند و دشمنان اجیرشده استفاده کنند اما با توجه به شکست در این حوزه نیز عملیات کوری را در منطقه شرق و سیستان و بلوچستان انجام دادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه هدف دشمنان جمهوری اسلامی از این عملیات ایجاد آرامش برای خودشان بود اظهار کرد: این عملیات کور نشانگر شکست واضح آمریکایی‌ها در همه راهبردهایشان درزمینهٔ های مختلف است.

وی به تلاش‌های مذبوحانه‌ی آمریکایی‌ها در اجلاس ورشو اشاره کرد و افزود: در این روزها به‌خصوص این دو سه روز که اجلاس ورشو را ساماندهی کردند، می‌خواستند با انجام این عملیات در داخل کشور، آن را برای کسانی که در آن اجلاس دعوت شدند اعلام کنند و یک قوت قلبی باشد برای اینکه بتوانند یک اجماعی و یک قطعنامه‌ای علیه جمهوری اسلامی صادر کنند و آرا شرکت‌کنندگان را داشته باشند و طوری نشان دهند که ایران دچار ضعف است.

رضایی ضمن بیان اینکه آمریکایی‌ها در این طرحشان هم قطعاً با شکست مواجه خواهند شد تشریح کرد: امروز همه کشورها کم‌وبیش می‌دانند که جمهوری اسلامی یک کشور بسیار مقتدر است و می‌تواند با دشمنان جدی خودش ازجمله آمریکا، پنجه در پنجه بیندازد و از حقوق خودش دفاع کند و هیچ ترس و واهمه‌ای هم ندارد پس باید گفت که دشمن ما در این زمینه شکست‌خورده است.

وی اشاره‌ای هم به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری کرد و با تأکید بر اینکه کشور ما در این دست حوادث تروریستی مظلوم مقتدر بوده است ادامه داد: منطق جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل نظام این بوده که هیچ‌گاه نگاه تجاوزگرانه به‌جایی نداشته است و بر اساس منطق اسلامی و بافرهنگ علوی هیچ‌وقت تجاوزگر نیست.

نماینده مردم خمین در مجلس افزود: اما در مقابل هرگونه متجاوزی بااقتدار مقاومت می‌کند و آن متجاوز را تنبیه خواهد کرد و این استراتژی و راهبرد یک برنامه اصلی و اساسی در جمهوری اسلامی است که در برخورد دشمنان خودش تا زمانی که کسی علیه او تجاوزی را شروع نکرده است ما پیش‌قدم نمی‌شویم.

وی خاطرنشان کرد:در مقابل هرگونه برخورد دشمنان نهایت تنبیه و برخورد با آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد و این نشان می‌دهد که این کشور مقتدر است و می‌تواند با همه دشمنانش متناسب با رفتار آن‌ها عکس‌العمل انجام دهد و مردم هم در این زمینه‌ها نباید دغدغه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با حضور دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، موضوع دقیق این جلسه پاسخ مقتدرانه ایران و جبهه مقاومت به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی بود.

احمدی‌نیا، تحلیلگر مسائل منطقه علاوه بر ابراز خشنودی از عملیات وعده صادق بیان کرد: به اذعان تمام تحلیلگران نظامی دنیا، اسرائیل هیچگاه این اتفاق مهم را پیش بینی نمی‌کرد، و اعتراف کرد تحلیلگران ما اشتباه کرده‌اند و پاسخ ایران دور از تصور ما بود.

وی افزود: تا قبل از این اتفاق مبارزه ایران با اسرائیل در سایه بود و غیر مستقیم پاسخ می‌داد، اما برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها، معادلات جمهوری اسلامی ایران ۴۵ سال بعد از انقلاب، از لحاظ راهبردی عوض شده است و برای اولین بار از خاک ایران به رژیم صهیونیستی حمله کرده است.

احمدی نیا گفت: در این واقعه قدرت اراده ملت ایران، به تمام دنیا نشان داده شد، زیرا امروزه جنگ جنگ اراده‌ها است، و اگر اسرائیل دوباره کاری کند، دیگر پاسخ ما نیابتی نخواهد بود و مستقیم از خاک جمهوری اسلامی به آنها حمله خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما پایه‌گذار عملیات شبانه هستیم و در جنگ بین ایران و عراق طبق اصل غافلگیری عمل کردیم، اما اکنون عملیات ما غافلگیرانه نیست و آشکار محض است، آنگونه که ایران قبل از حمله به تمام دنیا اعلام کرد، و قریب به ۲۰ کشور دنیا در این عملیات هوا را قرق کرده بودند تا از موشک‌های ایران پیشگیری کنند.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1228246 برچسب‌ها بسیج دانشجویی

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • چرا آمریکایی‌ها در طبس زمین‌گیر شدند؟/ آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران