Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جامعه روحانیت شیراز در پی حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان، با صدور پیامی شهادت جمعی از مرزبانان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: در ایام چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر طاغوت و طاغوتیان مجددا ماهیت پلید دشمنان این آب و خاک آشکار شد و جنایت خونین تروریست‌ها باعث شهادت تعدادی از پاسدران و حافظان همیشه سرافراز میهن اسلامی گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این مرز و بوم هنوز از بی اثر بودن اقدامات تروریستی شان درس نگرفته اند و نمیدانند که آرزوی جوانان این سرزمین شهادت و شهادت طلبی است و متوجه نیستند که مردم ایران اسلامی بر پیمانی که با خون سرخ جوانانشان برای حفظ انقلاب اسلامی بسته اند پایبند بوده و هستند و هیچگاه آن‌ها را از آرمان‌ها و اهدافشان که نابودی رژیم غاصب، جعلی و کودک کش اسرائیل، آمریکای جنایتکار، دولت‌های مرتجع منطقه و اذناب داخلیشان بوده دور نخواهد کرد.

جامـعه روحانیت شـیراز ضمن تسلیت به بازماندگان مـعزز و معظـم شـهداء و ابراز همدردی با آنان، از خدواند متعال برای این عزیزان صبر و اجر و برای مجروحین عزیز نیز بهبودی کامل را مسئلت می‌نماید و از نیروی‌های نظامی و امنیتی انتظار دارد همچون گذشـته در برخورد با دشمنانی که اقتدار سرزمین اسلامی مان را هدف گرفته و در رسیدن به آن حد و مرزی نمی‌شناسند با پاسخی قاطع انتقام خون مظلومین این حادثه دردناک را از دشمنان نظام اسلامی در هر نقطه از این کره خاکی بگیرند.
انتهای پیام/م

پیام تسلیت جامعه روحانیت شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث حادثه تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثروت و قدرت در جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ثروت و قدرت خود را تبدیل به خدمت به مردم و ظالم‌ستیزی کرده است افزود: نظام جمهوری اسلامی الگوی حکمرانی جمهور، اسلام و به معنای حضور گسترده مردم و حاکمیت با محوریت دین و نگاه جمهوری است و نظام ما موفق شد که این نکته را در عرصه عمل پیاده کند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی موفق شد در بسیاری سنگرها آنچنان سنگر داری کند و پیشران شود که خود را در میان چند کشور برتر دنیا مطرح کند.

وی افزود: هنر ایران اسلامی توانست مردان مخلص، بی ادعا، سلحشوران از خود گذشته و انسان‌های با شرف اهل شهادت و ایثار را در تابلوی تمام نمای جامعه اسلامی به تصویر بکشد.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی افزود: سردار سلیمانی آنچنان محبوب شد که اصطلاح سردار دل‌ها به عنوانی در شأن شخصیت این چهره بزرگ جهان اسلام، از زبان مردم صادر شد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه توجه به مردم مظلوم غزه به خصوص در راهپیمایی روز قدس امسال، حال و هوای دیگری دارد افزود: کودکان و زنان در غزه هرروز به خاک و خون کشیده می‌شوند و اگر روزی در تاریخ فقط فرزندان را می‌کشتند، امروز زنان را هم از بین می‌برند.

وی تصریح کرد: صندوق نجات ملت فلسطین همانگونه که در زمان حضرت موسی (ع) جامعه آن روز را نجات داد، امروز هم می‌تواند جامعه اسلامی را به پیروزی رساند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به شب‌های قدر عنوان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت استثنایی برای نزدیکی به خداوند است و روزه داری، نماز و قرائت قرآن در مجالس و محافل و شخصی، همراه با تدبر در آیات و توجه به دعاهای این ماه، به معنای نزدیک شدن به خدا است.

وی اظهار داشت: اوج نزدیکی به خداوند با ضریب بالا در شب‌های قدر وجود دارد و اگر آداب قدر را رعایت کنید، انسان در این شب‌ها بر مرکبی سریع سوار است که به سرعت به خداوند نزدیک می‌شود و درک این شب‌ها مهم است.

وی با اشاره به مصادف بودن روز شهادت امیرالمومنین امام علی (ع) با روز طبیعت افزود: انجام آداب و رسوم ایرانی‌ها و حفظ حرمت شهادت این امام، امتحان بزرگی برای پیروان امامت و ولایت است و بایستی به گونه‌ای این رسم را اجرا کنیم که به شهود امامت و ولایت امیرالمومنین بی توجهی نکنیم و هنجارشکنی نداشته باشیم.

کد خبر 6064869

دیگر خبرها

  • هجمه رسانه‌ای دشمن برای دوری مردم از نظام اسلامی
  • امام جمعه شهرکرد: حرمت روز شهادت امام علی(ع) حفظ شود
  • ثروت و قدرت در جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است
  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به شهید مدافع حرم
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • شهادت یکی از رزمندگان سپاه در سوریه