Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار استوری در صفحه اش شهادت ۲۷ تن از پاسداران را در حمله تروریستی دیشب زاهدان تسلیت گفت.

در پی حادثه‌ی تروریستی شب گذشته و شهادت ۲۷ تن از کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پریناز ایزدیار با انتشار استوری در صفحه‌ی اینستاگرامش شهادت مرزبانان غیور کشورمان را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
گفتنی است قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در اطلاعیه‌ای خبر داد یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم محل زندگی خود بودند در جاده خاش- زاهدان استان سیستان و بلوچستان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی تاکنون ۲۷ تن از رزمندگان غیور اسلام شهید و ۱۳ نفر مجروح شدند. 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: جنایت جنایت حمله تروریستی شهادت تسلیت زاهدان پریناز ایزدیار فیلم زاهدان اتوبوس عکس سیستان و بلوچستان مرد حادثه تروریستی انتحاری حمله شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوم اردیبهشت سالگرد تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ دوم اردیبهشت سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ست؛ نهادی نظامی که برای حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تشکیل شد و حالا در خدمت رسانی به مردم، سرآمدِ همه نهادهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین !
  • دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • «وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب
  • عکس/ سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حمله تروریستی کرمان
  • آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید
  • شهادت آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان
  • دوم اردیبهشت سالگرد تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی