Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم  ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دقایقی قبل از مصدومین حادثه تروریستی محور زاهدان- خاش عیادت کرد و به بررسی وضعیت خدمات درمانی و تشخیصی آنها پرداخت.

حریرچی در جریان این عیادت بر ضرورت تمرکز هرچه بیشتر کادر درمانی جهت درمان و بهبود شرایط جسمانی این مجروحان تاکید کرد و اظهار داشت: وزیر بهداشت به طور مستمر پیگیر شرایط جسمی مجروحان این حادثه تلخ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه در جمع خانواده‌های مجروحین حضور یافت تا ضمن تشریح آخرین اقدامات درمانی صورت گرفته در راستای درمان مجروحان، صحبت‌های مجروحان را بررسی کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، دکتر محمدرضا ابیض افزود :  در کمیسیون ماده ۱۱ تخلفات حوزه درمان که در  معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول برگزار شد، ۳۴ پرونده مربوط به تخلفات پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

وی صیانت از حقوق بیماران را خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد و ادامه داد  : در همین راستا، ۱۳ مورد اضافه دریافت شامل زیرمیزی، وجه مازاد خارج از تعرفه و تحمیل خدمات درمانی غیر لازم   کشف و پرونده متخلفان   به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول  همچنین به پلمپ سه مرکز درمانی اشاره کرد و اظهار کرد: دو مرکز غیرمجاز دندانپزشکی و یک مرکز لیزر به علت فعالیت غیر مجاز مهر و موم شد و پرونده آنها به دادگاه انقلاب ارجاع داده خواهد شد.

دکتر ابیض  از ارجاع پنج پرونده تخلفاتی به سازمان نظام پزشکی خبر داد و گفت: یک پرونده قصور پزشکی و چهار پرونده عدم رعایت حقوق بیمار به سازمان نظام پزشکی ارجاع داده شد.

وی افزود :   تعرفه های پزشکی سال ۱۴۰۳ به کلیه مراکز درمانی و پزشکان شهرستان دزفول ابلاغ شده لذا هیچ پزشکی حق ندارد مبلغی را مازاد بر آنچه که برابر تعرفه به عنوان حق ویزیت و یا خدمات درمانی از سوی وزارت بهداشت، تعیین گردیده از مریض دریافت نماید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از شهروندان خواست در صورت مشاهده   تخلفات  با سامانه تلفنی ۱۹۰ در وزارت بهداشت تماس گرفته و یا به صورت حضوری با مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات معاونت درمان دزفول، مراتب شکایت خود را اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

 

دیگر خبرها

  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن در پایتخت
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی