Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ایرج حریرچی معاون کل و سخنگوی وزارت بهداشت از مصدومین حادثه تروریستی خاش _ زاهدان و وضعیت خدمات درمانی و تشخیصی برای این عزیزان را از نزدیک بررسی کرد.
وی همچنین در جمع خانواده مجروحین حادثه تروریستی خاش_زاهدان حضور یافت.

سرهنگ قاسم زاده مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه همچنین در گفتگو:در حال حاضر پنج مجروح حادثه تروریستی محور زاهدان- خاش در زاهدان در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بیمارستان تحت درمان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام تلاش کادر درمانی بر این است که سطح هوشیاری این افراد به حالت طبیعی بازگردد و به شرایط نرمال برسند تا ادامه روند درمانی آن‌ها پیگیری شود.

وی ادامه داد:ظهر روز گذشته ۷ نفر از مجروحان که به شرایط جسمی نرمال و پایدار رسیده بودند و امکان انتقال آن‌ها فراهم بود برای پیگیری ادامه روند درمانی به اصفهان شهرستان محل سکونت خانواده‌هایشان منتقل شدند.

حسن‌زاده افزود از مردم قدرشناس و بصیر تقاضا داریم برای شفای حال مجروحان تحت درمان دعا کنند.

انتهای پیام/ب

معاون وزیر بهداشت از مجروحان حادثه تروریستی زهدان عیادت کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه تروریستی اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت

  ایوب کرد تمینی   با تبریک فرارسیدن هفته سلامت عنوان کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی موجب جلب‌اعتماد مردم در حوزه سلامت شده است.

وی افزود: مجموعه شبکه بهداشت و درمان در سیب و سوران تحت هر شرایطی در تمام مناطق تحت پوشش در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

 این مقام مسئول با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای اجرای برنامه‌های نظام سلامت خانواده و نظام ارجاع تمام پایگاه‌های سلامت آمادگی ارائه خدمت را دارند، ادامه داد: در سال جاری شاهد اتفاقات خوب و قابل‌توجهی خواهیم بود که همچنین نیز منظور ترویج فرهنگ سلامت اجرای برنامه‌های متخلف ویژه عموم مردم، دانش‌آموزان و سایر گروه‌های هدف تدوین و برنامه‌ریزی‌شده است.

 کرد تمینی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های سلامت در مساجد جامع روستایی سیب و سوران، خاطرنشان کرد: به مناسبت آغاز هفته سلامت توسط کارشناسان بهداشتی، مراقبین سلامت و بهورزان ایستگاه‌های سلامت نیز برپا شده است که در این ایستگاه‌ها خدماتی از قبیل پایش فشارخون، اندازه‌گیری نمایه توده بدنی و مشاوره‌های روان‌شناسی و خانواده باهدف ارتقای سلامت خانواده و ترویج فرهنگ سلامت صورت می‌گیرد.

وی با بیان نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان سیب و سوران، تصریح کرد: در هفته سلامت سال جاری برنامه‌های متنوعی ویژه دانش‌آموزان برگزار خواهد شد که در اولین روز از هفته سلامت هم‌زمان با سراسر استان در مدرسه دبستان دخترانه فرهنگیان به‌صورت نمادین زنگ سلامت نواخته شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران از انجام آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سیب و سوران به مناسبت هفته سلامت خبر داد و اذعان کرد: در اولین روز آغاز هفته سلامت با حضور کارکنان شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران به‌منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • عفونت زخم‌های مجروحان حادثه تروریستی کرمان باساچمه های آلوده
  • آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثهٔ تروریستی کرمان
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • افزایش طول عمر بیماران تالاسمی با دریافت خدمات درمانی مطلوب در بیمارستان های استان