Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@02:09:17 GMT

میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در مصلی رشت برپا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۱۶۴۶

میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در مصلی رشت برپا شد

میز خدمت تعدادی از دستگاه‌های اجرایی گیلان با هدف پاسخگویی به مطالبات مردم و ارائه خدمات مطلوب در مصلی امام خمینی(‌ره) رشت برگزار شد. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، میز خدمت 10 دستگاه اجرایی استان گیلان با حضور مدیران کل آن‌ها و با هدف تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست‌های عمومی صبح امروز پیش از برگزاری نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر رشت در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: میز خدمت بیش از یک‌ سال است که در مساجد مختلف شهر رشت و توسط اعضای شورا و مدیران شهرداری و با همکاری سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام می‌شود.

امیرحسین علوی با بیان اینکه ارتباط مستقیم با مردم به ما کمک می‌کند که با برنامه‌ریزی درست مشکلات مردم را برطرف کنیم افزود: دیدار بی‌واسطه اعضای شورا با مردم کمک می‌کند که موضوعات کوچکی که نیازمند تصمیم‌گیری فوری یا تصمیم‌گیری بین دستگاهی برای حل مشکلات مردم است بررسی و برطرف شوند.

عضو فراکسیون امید مجلس: رشت در آستانه عید نوروز شهردار ندارددر جلسه شورای شهر مطرح شد; ضرورت ترمیم و بهسازی آسفالت شهر رشتچند پروژه‌ عمرانی ‌در شهرستان رشت افتتاح شد

وی با اشاره به اینکه شورای شهر رشت نخستین نهادی است که این فعالیت را در رشت اجرا کرده است تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی رشت با حضور ارزشمند سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان برای حل مشکلات مردم و نمازگزاران در مصلی امام خمینی(ره) رشت گردهم آمدند.

علوی با بیان اینکه کسانی که به میز خدمت مراجعه می‌کنند قبلاً این مسیر را در ادارات طی کرده و به نتیجه نرسیده‌اند افزود: مردم با مراجعه مستقیم به مسئولان در میز خدمت سریع‌تر می‌توانند مشکلات خود را پیگیری کنند و طبق آمارها بسیاری از این موضوعات برطرف شده است.

رئیس شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: میز خدمت یک سبک مدیریت جهادی است و ما معتقدیم مسئولان در نظام اسلامی باید از خود‌گذشتگی داشته باشند و فراتر از وظایف خود به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان گیلان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات مردم منوط به روز خاصی نیست و ما در جمعیت هلال‌ احمر هر هفته در روزهای سه‌شنبه ملاقات عمومی با مردم داریم.

مهدی ولی‌پور با بیان اینکه هلال‌احمر بیشتر در زمینه آموزش و ارائه خدمات حمایتی در خدمت مردم است افزود: ما از محل هلال‌احمر و همچنین خیرانی که با هلال‌احمر همکاری می‌کنند تا سقف مشخصی کمک هزینه‌های دارویی به مردم ارائه می‌دهیم.

به گزارش تسنیم مصوبه حقوق شهروندی اسفند سال 1395 ابلاغ‌ شده که ماده 17 این مصوبه درباره برپایی میز خدمت بوده و همچنین بخشنامه ایجاد میز خدمت نیز از ابتدای خرداد به همه دستگاه‌های اجرایی، وزارتخانه‌ها و سازمان‌هایی که از بودجه دولت استفاده می‌کنند ابلاغ‌ شده است.

پیگیری مطالبات عمومی مردم، ارائه خدمات عمومی و ارائه راهکار برای رفع مشکلات مردم توسط مدیران و عوامل دستگاه‌های اجرایی و ارائه خدمات مطلوب به بهترین و راحت‌ترین شیوه ممکن به شهروندان از مهم‌ترین اهداف تشکیل میز خدمت است.

انتهای پیام/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان بر تفاهم و وحدت رویه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فراهم سازی زمینه مشارکت مردم در پیشبرد برنامه‌های دستگاه‌ها به عنوان دو اصل خدمتگزاری در دولت سیزدهم تأکید کرد و گفت: هیچ دستگاهی نباید منفعل عمل کند و باید در اجرای برنامه‌ها شرایطی فراهم شود تا مردم در زندگی شرافتمندانه مشارکت داشته باشند.
ابوطالب شفقت در خصوص اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در استان و تأثیر آن در توسعه لرستان افزود: اجرای کامل مصوبات سفر بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه است و نقش حوزه استانداری نظارت، هماهنگی و راهبری است.
استاندار لرستان در این جلسه همچنین بر برنامه ریزی و اجرای مناسب برنامه‌های پشتیبانی و خدمت رسانی در روستا‌ها تأکید کرد و گفت: روستا‌ها به عنوان محل‌های مولدسازی استان و بنگاه‌های اقتصادی، زنجیره‌های ارزش ساز بوده و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند.
در این جلسه دستگاه‌های ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، آب منطقه ای، آبفا، راه و شهرسازی، راهداری، بنیاد مسکن و شرکت ساخت و زیربنا‌های حمل و نقل گزارشاتی از تعداد مصوبات سفر رئیس جمهور و میزان تحقق آنها ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند