Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@14:52:56 GMT

شمارش معکوس برای ورود لندکروز و لکسوس جدید

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۱۶۶۸

شمارش معکوس برای ورود لندکروز و لکسوس جدید

حضور نسل کنونی تویوتا لندکروز در بازارهای جهان به سال 2008 باز می‌گردد و می‌توان از آن به عنوان یک عتیقه در دنیای suvهای کاربردی و یک گزینه رقابتی جذاب در حوزه شاسی‌بلندهای سایز بزرگ نام برد، اما اینک گزارش‌ها از ورود مدل جدید این خودرو در بازارهای جهان حکایت دارند.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "موتور1"، این خودروی شاسی‌بلند ارتقاء یافته در پائیز سال 2020 به شکل رسمی معرفی خواهد شد و احتمالا نمونه اولیه و اصلی آن را در نمایشگاه خودرویی توکیو- در اواخر ماه اکتبر- خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لندکروز جدید روی یک مدل نردبانی فولادی سوار است و در زیر کاپوت آن یک موتور 3.5 لیتری توئین توربوی V6، جای موتورهای 5.7 لیتری V8 را گرفته است. موتور نیز به جای هماهنگی با سیستم انتقال قدرت 10 سرعته کنونی با یک گیربکس 8 سرعته هماهنگ خواهد شد. البته صحبت در خصوص نمونه‌های هیبریدی نیز به گوش می‌رسد.

 این لندکروز از مدرن‌ترین نسخه تکنولوژی کمک‌رانندهٔ تویوتا "سیفتی سنس" بهره می‌برد که شامل سیستم‌هایی چون تشخیص عابرین پیاده در شب و سیستم جلوگیری از برخورد می‌شود.

پیش‌بینی میشود این خودرو شباهت‌های زیادی با نسخه محدود "هریتیج" لندکروز داشته باشد.

ارائه این خودرو از سوی تویوتا به معنای ورود ورژن جدید عموزاده این خودرو یا همان لکسوس LS نیز هست. پیش‌بینی می‌شود طراحان تویوتا برای ایجاد تفاوت حداکثری بین شاسی‌بلندهایشان برنامه ویژه‌ای را در پیش گیرند. استفاده از طراحی چیدمان بهتر و مواد با  کیفیت نیز از دیگر ویژگی‌های این دو خودروی جدید خواهد بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لندکروز تویوتا نسخه 2020 معرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ با چه مشخصاتی عرضه می‌‎شود؟

خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ از ۵.۴ لیتر سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در سیکل ترکیبی استفاده می‌کند و ۱۲۳ گرم در کیلومتر دی‌اکسید کربن تولید می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ از یک موتور ۱.۲ لیتری سه سیلندر بنزینی توربوشارژ با قدرت ۹۶ کیلووات در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر در ۱۷۵۰ دور در دقیقه استفاده می‌کند، این موتور با یک گیربکس هشت‌سرعته اتوماتیک جفت شده است، خودروی یادشده نیز دیفرانسیل جلو است.

خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ از ۵.۴ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر بر ساعت در سیکل ترکیبی استفاده می‌کند و ۱۲۳ گرم در کیلومتر دی‌اکسید کربن تولید می‌کند، ظرفیت مخزن سوخت خودرو نیز ۴۴ لیتر است؛ طول و عرض خودرو یادشده به ترتیب ۴۳۰۴ و ۱۸۱۵ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۵۵۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۶۰۵ میلی‌متر است، ظرفیت صندوق عقب خودرو ۴۳۴ لیتر است، اما زمانی که صندلی‌های ردیف دوم تا می‌شود، ظرفیت آن به ۱۰۱۵ لیتر می‏‌رسد.

خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ دارای ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر توجه راننده، دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دید فراگیر و نظارت بر نقاط کور است؛ از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به چرخ‌های ۱۷ اینچی، چراغ‌های جلو اتوماتیک LED، نمایشگر ۱۰ اینچی، دو پورت USB-C در قسمت جلو، یک پورت USB-A در قسمت عقب و یک پورت USB-C در قسمت عقب اشاره کرد؛ خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ در رنگ‌های خاکستری، مشکی، سفید، قرمز و آبی عرضه می‎‌شود.

کد خبر 745348

دیگر خبرها

  • (عکس) تویوتا کمری محبوب ایرانیان ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران!
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • صحت سنجی ادعای ورود ۵۰ هزار خودروی خارجی به گمرکات
  • خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ با چه مشخصاتی عرضه می‌‎شود؟
  • ۴۲۰ کیلوگرم تریاک از خودروی لکسوس کشف شد
  • تویوتای تازه‌نفس گران به بازار خودروی ایران می‌آید/ عکس
  • تویوتا تازه‌نفس گران به بازار خودروی ایران می‌آید/ عکس
  • کشف محموله سنگین تریاک در خودروی لکسوس
  • کشف محموله ۴۲۰ کیلوگرمی تریاک از خودروی لکسوس
  • نسخه جدید خودروی محبوب مولتی‌میلیاردر‌های ایرانی + عکس