Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، در پیام تسلیت علی‌محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان که دو روز پس از همایش اتحاد و اقتدار ملت سرافراز ایران اسلامی با حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت جمعی از حافظان مرزهای میهن اسلامی در جاده خاش- زاهدان به وقوع پیوست موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یقینا اینگونه اقدامات خرابکارانه و تروریستی که با چراغ سبز ابرقدرت‌های غرب و ایادی دست نشانده در منطقه به وقوع می‌پیوندد با هدف ایجاد تفرقه و ناامن کردن منطقه انجام می شود، محکوم به شکست بوده و ره به جایی نخواهد برد.
اینجانب این حادثه تروریستی را به ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم شریف و متحد استان سیستان و بلوچستان، استاندار محترم آن استان و همچنین خانواده معظم شهدای این حادثه تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده های ارجمندشان صبر و اجر مسئلت دارم.»
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی پیام تسلیت حمله به سپاه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این همایش آقای توسلی مدیر کل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از تجمیع قوانین ایثارگری در برنامه هفتم توسعه ، بازنگری ایین نامه کمک معیشتی ، بازنگری تسهیلات مسکن ایثارگری و افزایش سقف آن خبر داد.
آقای ایرانمنش مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم گفت تاکنون پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نهایی شده است .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم