Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار "قاسم رضایی" در قرارگاه مبارزه و مقابله با قاچاق استان‌های ساحلی و دریایی جنوب کشور، اظهار داشت: ملت غیور ایران با حضور گسترده در راهپیمایی "۲۲ بهمن"، بار دیگر همبستگی خود را با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی اعلام کردند و پاسخ محکمی به دشمنان و بدخواهان نظام انقلاب اسلامی دادند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا افزود: با مدیریت جهادی، میدانی و عملیاتی انجام شده در مرزها، مسئولان در تمامی سطوح مختلف مراتب قدردانی خود را از عملکرد شایسته مرزبانی اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش مرزبانی در تأمین امنیت ملی، تصریح کرد: مرزبانی در سطح نیرو‌های مسلح، نقش مهمی در تأمین امنیت ملی ایفاء می‌کند که در واقع مرزبانان؛ سهامدار پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اهمیت مبارزه با قاچاق و تردد‌های غیرمجاز در مرزها، خاطرنشان کرد: مبارزه جدی و جهادی با قاچاق، یک اولویت و تکلیف برای مرزبانی است که باید برای رسیدن به این مهم؛ اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی را افزایش دهیم تا بتوانیم در راستای وظایف ذاتی خود گام برداریم.

وی با اشاره به قاچاق احشام و انتقال لوله کشی سوخت به دریا، گفت: مبارزه با این گونه قاچاق به طور ویژه در دستور کار مرزبانان است.

این مقام عالی مرزبانی کشور با بیان اینکه تمرکز قوا باید بر اساس هدف و مأموریت‌ها باشد، اظهار کرد: وظیفه اصلی مرزبانی کنترل ساحل و دریا است که در این راستا باید عملیات‌ها مدیریت شوند.

سردار رضایی در خاتمه گفت: همکاری و تعامل با سایر ارگان‌های نیرو‌های مسلح در مأموریت ها؛ بسترساز امنیت پایدار در مرز‌ها است که باید تشکیل قرارگاه مشترک مبارزه با قاچاق با محوریت نیروی انتظامی در دستور کار باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی ناجا سردار قاسم رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد