Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دقایقی قبل از مصدومین حادثه تروریستی محور زاهدان- خاش عیادت کرد و به بررسی وضعیت خدمات درمانی و تشخیصی آنها پرداخت.

 

حریرچی در جریان این عیادت بر ضرورت تمرکز هرچه بیشتر کادر درمانی جهت درمان و بهبود شرایط جسمانی این مجروحان تاکید کرد و اظهار داشت: وزیر بهداشت به طور مستمر پیگیر شرایط جسمی مجروحان این حادثه تلخ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه در جمع خانواده‌های مجروحین حضور یافت تا ضمن تشریح آخرین اقدامات درمانی صورت گرفته در راستای درمان مجروحان، صحبت‌های مجروحان را بررسی کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: درمان و آموزش پزشکی درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش وزارت بهداشت حادثه تروریستی مصدومین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از این تعداد ۱۶ هزار بیمار بستری و مابقی سرپایی درمان شده اند.
شریفی با بیام اینکه این آمار مربوط به مراجعه کنندگان به مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، افزود: در این مدت در این بیمارستان ۳ هزار ۶۰۰ عمل جراحی انجام شده است.
وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی شده بود که تجهیزات و پزشک برای بیمارستان شهرستان‌ها تامین شود که در حال حاضر ۵۵ درصد از خدمات درمانی در شهرستان‌ها انجام می‌شود و این اقدام از مراجعه بیماران به مرکز استان در ایام تعطیلات جلوگیری کرده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • حادثه کوهستانی سقوط ۴ نفر در محور مرزی پاوه روستای هانی گرمله
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • کاهش ۴۸ درصدی فوتی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای در سیستان و بلوچستان
  • مصدومیت ۱۲ نفر طی ۲ حادثه در خوزستان
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی