Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی گلوبال نیوز؛ مجمع اسلامی شیعیان کانادا بیش از دو دهه است که در تورنتو پایتخت این کشور فعال است و به عنوان یک نهاد خیریه به ثبت رسیده است.
اکنون پایگاه اینترنتی گلوبال نیوز ادعا می‌کند به اسنادی دست یافته است که نشان می‌دهد مقامات امور خیریه‌های ایالت تورنتو، علیه این مجمع اقامه دعوا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام این پایگاه، سازمان عواید کانادا (Canada Revenue Agency) پس از حسابرسی این خیریه، ادعا کرده است که این خیریه به عنوان سازمان تسهیل کننده حمایت از اهداف مجمع جهانی اهل بیت ایران عمل می‌کند.
حسابرسان همچنین مدعی شده‌اند که هدف از تاسیس این سازمان، تسهیل گسترش ایدئولوژی انقلاب اسلامی در کانادا بوده است.
مسئولان این سازمان خیریه، در بیانیه‌ای، تمامی ادعاهای سازمان عواید کانادا را رد کرده‌اند.    پرونده این دعوای حقوقی در دادگاه فدرال در حال طی مراحل بررسی است اما هنوز تاریخی برای برگزاری دادگاه اعلام نشده است.
مجمع اهل بیت کانادا یا مجمع اسلامی شیعیان کانادا، سازمانی غیر انتفاعی و خیریه است که در ۱۳۷۲ تحت عنوان «مجمع اهل بیت آمریکای شمالی» در شهر تورنتو کانادا تأسیس شده است. این مجمع مهمترین مرکز شیعیان کاناداست و عمده هدف از تشکیل آن انسجام و ارتباط مراکز شیعی در کانادا بوده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا کانادا تورنتو انقلاب اسلامی ایران قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرزند علم‌الهدی به اتهامات اقتصادی و ماجرای قطع 4000 درخت هیرکانی + عکس

به گزارش جماران؛ خبرگزاری فارس نوشت: در تازه ترین  شایعات رسانه های ضدایرانی، این بار رسانه انگلیسی «ایندیپندیت فارسی» در مطلبی که از آن به عنوان خبر اختصاصی نام برده، مدعی شد ماجد علم الهدی فرزند آیت الله علم الهدی امام جمعه شهر مقدس مشهد، سهامدار عمده شرکت هلدینگ گردشگری جوانمرد است که را نابود کرده.

 

 

 

 

وی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

وی افزود: تاکنون به هیچ یک از زیر مجموعه های گردشگری این هلدینگ نرفتم و شخصا سرمایه ای برای سرمایه گذاری در این زمینه ندارم.

 

 

البته شایعات پیرامون ماجد علم الهدی به این مورد محدود نمی شود، در چند سال گذشته بارها شایعه دستگیری وی در امارات به جرم قاچاق سکه یا حتی اسلحه منتشر کردند.

دیگر خبرها

  • واکنش فرزند علم‌الهدی به اتهامات اقتصادی و ماجرای قطع 4000 درخت هیرکانی + عکس
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • راهیابی آثار ۵ سینماگر ایرانی به جشنواره هات داکس
  • مصاحبه|پیام های منطقه ای سفر رهبر حماس به تهران
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد
  • فرآیند تمیز کردن ماتی چراغ جلو توسط استاد کانادایی (فیلم)
  • چرا ماهی فروش کانادایی به مهاجر ایرانی ماهی عید نفروخت؟ (فیلم)
  • میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مبارک
  • نوشته روی شیشه یک مغازه قنادی ایرانی در تورنتو سوژه کاربران شد + عکس