Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رستمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره اختلاف آمار شرکت شهر فرودگاهی امام و شرکت امور پشتیبانی دام در ورود دام های زنده از فرودگاه امام گفت: متولی این موضوع وزارت جهاد کشاورزی است و بهتر است که این نهاد در این باره پاسخ دهد اما آماری که از تعداد ورود دام زنده از سوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اعلام شد، صحیح است و 1073 راس گوسفند از این مبدأ وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احتمالا وزارت جهاد کشاورزی  و شرکت امور پشتیبانی دام با احتساب ورود دام از سایر مبادی این آمار را اعلام کرده است و همان 1073 دام از فرودگاه امام وارد شده است.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام همچنین درباره زمان افتتاح ترمینال سلام گفت: در روزهای آینده جلساتی برگزار خواهد شد تا برای تعیین زمان دقیق ترمینال سلام به جمع بندی برسیم و هنوز مشخص نیست که می‌توان از این ترمینال جدید برای انجام سفرهای نوروزی استفاده کرد.

رستمی با بیان اینکه تست سرد در ترمینال سلام در حال انجام است، گفت: پس از انجام تست سرد، عملیات تست گرم آغاز خواهد شد تا این مجموعه آماده افتتاح شود.

وی تاکید کرد: همزمان با افتتاح ترمینال سلام برخی از پروازهای داخلی به این ترمینال منتقل خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرودگاه امام خمینی ورود دام زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد

آفتاب‌‌نیوز :

شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده به دلیل سیل در فرودگاه دبی و عدم امکان بهره‌برداری از سطوح پروازی و ترمینال‌های این فرودگاه طی تلکسی از سوی ACC (مرکز کنترل) فرودگاه دبی پذیرش پرواز‌های ورودی از فرودگاه‌های منطقه از جمله فرودگاه امام متوقف شده است.

مسافران امارات (دبی) قبل از عزیمت به فرودگاه برای دریافت اطلاعات در مورد پرواز‌ها می‌توانند از طریق مرکز پاسخ‌گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت مطلع شوند.


همچنین مسافران جهت اطلاع از وضعیت پرواز‌های دبی امارات می‌توانند از وبگاه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به آدرس www.ikac.ir و تلفن‌های اطلاعات پرواز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تمام ساعات شبانه‌روز به شماره‌های ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸، ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۱، ۰۹۶۳۳۰ کسب اطلاعات کنند.

در این تلکس فرودگاه‌های جده، مدینه، اردن، کراچی، بغداد، اربیل علاوه بر فرودگاه امام (ره) ذکر شده است. طبق آخرین تماس مرکز کنترل، فقط پرواز شرکت‌های هواپیمایی اماراتی اجازه استارت جهت پرواز به سمت دبی را دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع)
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • ملی‌پوشان فوتسال وارد فرودگاه بانکوک تایلند شدند