Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر کرج گفت: افزایش هزینه های عوارض ساخت و ساز در کلانشهر کرج براساس بخشنامه و مصوبه کشوری اعمال شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، 24 بهمن ماه، برخی از سازندگان شهر کرج که نسبت به افزایش عوارض نوسازی اعتراض داشتند مقابل شورای شهر کرج تجمع کردند، این تجمع در حالی شکل گرفت که شهرداری پس از 5 سال عوارض ساخت و ساز را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منصور وحیدی عضو شورای شهر کرج در واکنش به تجمع اخیر می گوید: افزایش هزینه های عوارض ساخت و ساز در این کلانشهر براساس بخشنامه و مصوبه کشوری اعمال شده است و درباره اعتراض به افزایش هزینه عوارض ساخت و ساز و جرائم کمیسیون ماده صد در کرج باید گفت که این افزایش از چند سال گذشته در مناطقی از کشور اجرا می شود و شورای شهر کرج به تازگی این مسئله را تصویب کرد.    میزان افزایش عوارض ساخت وساز در کرج جزیی بوده و کمتر از میزان تعیین شده آن در سطح کشوری است و طبق مصوبه شورای اسلامی شهر کرج، هزینه عوارض ساخت وساز و جرائم کمیسیون ماده صد براساس قیمت هر منطقه شهری تعیین می شود.   البته مصوبه شورای اسلامی شهر کرج در زمینه افزایش هزینه های عوارض ساختمان و جریمه های کمیسیون ماده صد به تصویب فرمانداری کرج و استانداری البرز رسیده و در این زمینه هیچ گونه اقدام خارج از چارچوب قانونی اعمال نشده است.       
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد

حمیدرضا کریمی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به حواشی اخیر برپایی چند تجمع غیرقانونی در غرب استان، اظهار کرد: طی روزهای گذشته چند تجمع غیرقانونی با فراخوان‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با نام جشن نوروزی در چند نقطه از غرب استان برگزار شد.

وی افزود: متأسفانه در این تجمعات برخی از افراد منتسب به گروهک‌های معاند با سو استفاده از این فرصت، اقدام به نمایش نمادهای این گروهک نموده و از سویی حرکاتی خلاف موازین شرع و حرمت ماه مبارک رمضان صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم، اما برگزاری هرگونه مراسم باید در کمال امنیت و در چهارچوب موازین شرع و قانونی برگزار شود.

مدعی العموم استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به دنبال این اقدامات دستگاه قضائی دستورات لازم جهت شناسایی عاملان مرتبط با گروهک‌های تجزیه طلب و فرصت طلب خارج نشین را آغاز کرده است.

کد خبر 6063131

دیگر خبرها

  • مصوبه جدید دولت برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان
  • عوارض صادرات خام و نیمه‌خام همانند سال قبل است
  • حمایت از تولید، نیازمند تخفیف‌های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • خاندوزی: عوارض صادرات خام و نیمه‌خام همانند سال قبل است
  • مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات
  • برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد
  • تنها راه جذب قانونی معلم از طریق دانشگاه‌های تربیت معلم است‌
  • لزوم اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای برای جابجایی دام
  • تصویب تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ در دولت/ افزایش ۳۵ درصدی؛ ۱۱ درصد کمتر از مصوبه شورای عالی بیمه!
  • تصویب تعرفه‌های پزشکی بر خلاف پیشنهاد شورای عالی بیمه