Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@21:05:19 GMT

فوت یک دانش آموز اهوازی در حیاط مدرسه

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۲۰۸۶

سید جاسم موسوی رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه یک اهواز صبح امروز اظهار کرد: ظهر روز چهارشنبه ٢٤ بهمن ماه یکی از دانش‌آموزان پایه سوم دبستان ابن سینا به نام حسین خالدی درحالی‌که در حیاط مدرسه به پاکت خالی آبمیوه ضربه می‌زد، سُر خورد و از پشت سر بر زمین حیاط مدرسه سقوط کرد که موجب فوت وی شد.

وی افزود: بلافاصله معاونین مدرسه بالای سر دانش‌آموز حاضر شدند و نیرو‌های امدادی با حضور در محل متوجه می‌شوند که این دانش‌آموز هیچ علائم حیاتی به اقدامات امدادی که بر روی وی انجام شد، نشان نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه یک اهواز عنوان کرد: بنابر اعلام نیرو‌های اورژانس این دانش‌آموز با همان ضربه اولیه فوت کرده است، سپس به بیمارستان بقایی اهواز منتقل شد. بلافاصله پس از وقوع حادثه هیاتی متشکل از مسؤولین آموزش‌و‌پرورش ناحیه یک اهواز، مسؤول پیگیری این موضوع شدند.

موسوی گفت: با حضور نیروی انتظامی و اورژانس ١١٥ صورت جلسه‌ای از چگونگی وقوع این حادثه و اقدامات امدادی صورت گرفته تنظیم شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فوت دانش آموز حادثه اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر یک معلم برای دانش‌آموز بیمارش در حضور رهبر انقلاب + فیلم

لحظاتی از شعرخوانی یک معلم در دیدار شب گذشته جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر انقلاب در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) را در این ویدئو ببینید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • صدای زیبای این پسر دانش آموز فضای مجازی را ترکوند
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • شعر یک معلم برای دانش‌آموز بیمارش در حضور رهبر انقلاب + فیلم