Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@17:32:57 GMT

شماره 9؛ مهره غیرقابل تغییر قلعه نویی

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۲۰۹۷

شماره 9؛ مهره غیرقابل تغییر قلعه نویی

سجاد شهباززاده طی لیگ هجدهم چه در خط هجومی و چه در بخش میانی زمین، همواره در میان 11 انتخاب امیرقلعه نویی قرار داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، شهباززاده را در استقلال بیشتر به عنوان مهاجم هدف دیده بودیم؛ مهاجمی که سایر بازیکنان او را در راس خط هجومی آبی پوشان به عنوان مهاجم هدف تغذیه می کردند.


شماره 9 تیم فوتبال سپاهان در حضور کوتاه مدتش در ترکیه هم همین نقش را داشت ولی در سپاهان شرایط به طور کلی برای او تغییر کرده و امیرقلعه نویی، خواسته های دیگری از بازیکن مورد علاقه اش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ترکیبی که طلایی پوشان طی لیگ هجدهم بازی می کنند، شهباززاده بیشتر به عنوان هافبک هجومی در نقش مهاجم سایه پشت استنلی کی روش ایفای نقش می کند؛ البته که در برخی دیدارها سرمربی سپاهان او را به پست وینگر چپ یا راست برده تا از قدرت سرزنی او و شم گلزنی اش بیشتر استفاده کند.


در دیدار برابر سپیدرود مهاجم سه گله طلایی پوشان در لیگ هجدهم طی نیمه اول در پست وینگر بازی کرد و در نیمه دوم دوباره بازی در پست هافبک را تجربه کند؛ تغییراتی که نشان می دهد، امیرقلعه نویی حساب ویژه  ای روی توانایی های این بازیکن باز کرده است.

 

فولادمبارکه سپاهان سجاد شهباز‌زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان سجاد شهباز زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی که در ترکیه به سر می‌برد، با وینچنزو مونتلا، سرمربی ایتالیایی تیم ملی ترکیه ملاقات کرد. در این دیدار موضوع برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و ترکیه پیشنهاد شد که این پیشنهاد با استقبال مونتلا روبه‌رو شد. این درحالی است که تقویم تیم ملی در فیفادی سال جاری به بازی‌های رسمی این تیم در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ اختصاص پیدا کرده و فرصتی برای شاگردان قلعه‌نویی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی باقی نمی‌ماند.

بر همین اساس قرار است دیدار دو تیم ملی ایران و ترکیه بعد از هماهنگی فدراسیون‌های فوتبال دو کشور به احتمال بسیار زیاد در سال ۱۴۰۴ برگزار شود. این درحالی است که پیش از این نیز امیر قلعه‌نویی در سفر به عربستان در دیدار با همتای خود مانچینی برای برگزاری دیدار با سعودی‌ها برای سال ۱۴۰۴ توافق کرده بود. همچنین درباره سرنوشت همکاری افشین قطبی با تیم ملی قرار است پس از بازگشت قلعه‌نویی از ترکیه، در این مورد تصمیم‌گیری لازم و نهایی به عمل بیاید. قلعه‌نویی اوایل هفته آینده به تهران باز خواهد گشت.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • اتفاق جالب قبل از بازی استقلال؛ هواداران شماره کارت حسینی را خواستند
  • اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!